TamCar  KKD Motorsport

volvo 240 vm:1985 B230 turbo 3700/6200e

  • 1 Vastauksia
  • 871 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hansakselin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
  • www.vrcf.fi
volvo 240 vm:1985 B230 turbo 3700/6200e
« : 03.04.2019, 15:54:35 »
volvo 240 vm:1985 B230 turbokoneella ..voidaan myydä myös ilman moottoria/, ilman vöitä, yhdellä pumpulla ja suodattimella. ja nuo 2 x aluvannesarjat mukaan 3700euro!!! Tai koneen osat myös mukaan järjettömään persnetto hintaan 6200euro

Kori täysin hitsattu, läpikäyty,

.Lailliset turvakaaret, tuplöa oviputkilla, ja kunnollisilla korivahvikkeilla.

2 x kuppi-istuimet, 2 x 6 pisteen turvavyö.

Mokkaratti ja pikairrotuskeskiö

Auto rakennetttu siviili ja kilpa-autoksi.

rallisprintteihin, / tai harrasteralliin. Saa siis ajella kadullakin!!

Katsastuskortti on, ja auto on siviiliin muutoskatsastettu turbolle, ja on kilvissä,

mutta leima nyt mennyt vanhaksi, kun moottori sökönä.Vanhan koneen teho oli 320hv/yli 400nm

Uuteen moottoriin, just teetetty 531 kansi isoilla venoilla,

nokkalinja oikastu, kansi plaanattu, ammattilaisen tekemät kanavat,

kgt2 turbonokalla, uudet h-profiilit, uusi pulssipakosarja

jossa tulo ulkoiselle hukkaportille, turbo löytyy, mutta

on liian pieni,,vaatinee holset hx40 ahtimen.

simens deca 870cc suuttimet, äljyruiskullinen std lohko,

sachi rece asetelma +600nm, sintteri 4 lapanen, kevennetty pottapyörä,

teräksinen pyöreöhampainen kampiakselin jakopää ratas, Säädettävä nokan ajopyörä,

erikois vahvat/jäykät vihreät moottorin kumityynyt,

turbon äljyletku vahvistettu korkeapaine metelliponos,

Iso cooleri, 3" ahtoputket, kevyt alumiini,

pakoputkisto 3" joka tuettu kunnolla.

perä täysin entisöity laakereita ja jarruja myöten,

lukko torsen, välitys 4.88 Säädettävät uudet ylätangot.

jarruputket uusittu, jarrupalat takana ferado, edessä ebs keltaset,

uritetut ja jäähdytety levyt.

Iskarit tolpat edessa uudet 500km ajetut f-ryhmä säädettävät coilit gaz. takana saadettävät koni iskarit.

Polttoainelinjat vedetty sisäkautta metalli ja an punos letkuilla,

liittimet jokapaikassa an. Jaz turvatankki, 2 x ulkoiset

korkeapainepumput,+ 2x metalliset avattavat suodattimet.

Moottoriohjaus on mega v2.2

Kerrataas vielä eli viriosat mitä on moottoriin:

B230 std yljyruiskullinen lohko
4kpl std turbo männät ( kannattaa varmaan laittaa vahvemmat)
531 tehty kansi isoilla venoilla
kampiakseli
kampiakseli jakopään teräs ratas
usa suurteho öljypumppu
KGT2 turbo nokka (mahtava vääntö)
simens deca valikoidut suuttimet 870cc
erillinen pensa paineen säädin painenäytöllä
adapteri suutinkiskoon jolla erillinen paineen säätö onnistuu
Maga moottoriohjaus v2.2 + usb
uusi kunnollinen turbosarja jossa paikka ulkoselle hukkikselle
erikois jäykät/vahvat moottorin tukikumit tehdasvalmisteiset!
ahtoputket 3"
cooleri iso 3"
Öljynlauhdutin
kevennetty pottapyörä
sach rece asetelma ja 4 lapa sintteri +600nm
wg35 ahdin <- liian pieni tähän koneeseen,,vaatii holset hx40 tai vastaava
kunnollinen db
kunnollinen dumppi
turbon äljyputki vahvistettu teräspunoksella.
pakoputkisto 3"
H-profiilit uudet. Maxtuning vakio mitalla.
B230 std yljyruiskullinen lohko                     300
4kpl std turbo männät ( kannattaa varmaan laittaa vahvemmat)         100
531 tehty kansi isoilla venoilla                  1000
kampiakseli                        lohkonmukana
kampiakseli jakopään teräs ratas                  80
usa suurteho öljypumppu                        150
KGT2 turbo nokka (mahtava vääntö)                  250
simens deca valikoidut suuttimet 870cc                  220
erillinen pensa paineen säädin painenäytöllä               30
adapteri suutinkiskoon jolla erillinen paineen säätö onnistuu         30
Maga moottoriohjaus v2.2 + usb                     350
uusi kunnollinen turbosarja jossa paikka ulkoselle hukkikselle         300
erikois jäykät/vahvat moottorin tukikumit tehdasvalmisteiset!         120
ahtoputket 3"                           300
cooleri iso 3"                           90
Öljynlauhdutin                           70
kevennetty pottapyörä                        50
sach rece asetelma ja 4 lapa sintteri +600nm               350
wg35 ahdin <- liian pieni tähän koneeseen,,vaatii holset hx40 tai vastaava   200
kunnollinen db                           80
kunnollinen dumppi                        50
turbon äljyputki vahvistettu teräspunoksella.               40
H-profiilit uudet. Maxtuning vakio mitalla.               300

                        



2 sarjaa alumiini vanteet 15" toisissa päällä dmac rallipyörät
ja toisissa volvo turbon 15" vanteissa normi kesätassut
MUkaan irto-osaa: ehjät etu ja takalasit, 2 ylimääräistä b230 lohkoa
2kpl kampiakseleita,530 kansi, venakopan kansia, imusarja,
turbon vakio kytkin, jotain taka jousia,,iso perä'vakio tiivisteitä,


uuteen moottoriin vielä hankkimatta, männät,,,(multa kyllä löytyis turbon vakio männät

jotka justiin tästä yljyruiskullisesta lohkosta.). Laakerit, tiivisteet,

cometic kannentiiviste, jakopään remmi ja kiristäjä, holset hx40 turbo.
Hinta.   nyt  6200euro ilman vöitä
Auto on Salossa.
tarjoukset, mailaa: hansakselin(at)gmail.com
puh:040-2528332

























UPPAUKSET 10 PÄIVÄN VÄLEIN !!

« Viimeksi muokattu: 21.04.2019, 21:04:02 kirjoittanut hansakselin »

Poissa hansakselin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 vm:1985 B230 turbo 4500/7000e
« Vastaus #1 : 13.04.2019, 18:24:46 »
hintaa laskettu.järjettömään persnetto hintaan 7000euro

 

Proturbo  Autodiagnoosi