ompas pienet väännöt kun pelkällä lastulla saa jo ton verran eikä tehoja ole kun 270-280hp. Mahtaako toi "pikkulohko" vaikuttaa asiaan?
Siis tuo 304hp/409nm oli 2.3 lohkolla joka on aivan sama kun 2.0 italy,mutta ei ollut säädetty mitenkään (ei edes lastua mutta seokset pysyivät hyvänä 12.2-12.8 paitsi ahtimen herätessä kävi vähän laihalla 13-13.5 noin 300rpm/0.3 sek ajan) ja paineet olivat aika alhaalla.
Tolla suli siis toinen kytkin kuminpoltossa kolmosella.
Toinen suli 2.0 josta tehty 2.3 ja numerot 238hp/joku mikä yli 400nm olikaan.
Tässä 238hp oli tosiaan 2.0 moottorin ohjaus ja ahdot taisivat olla jossain 0.8 paikkeilla...
Ja se suli lahti helsinki moottoritiellä ohitteluissa kun oli kiire hakea mamma lentokentältä

onneksi rauhassa pääsi kotiin ajamaan ettei tarvinut mammaa hinurilla hakea
