Hakusessa on ehdottomasti manuaali, taka- tai neliveto mieluten 90-luvun vehjes. Mutta kiitokset vastauksista, hyvä että saa näkemyksiä ja mielipiteitä kehiin

Mikä mahtaa olla nounou noissa Britti-Impuissa/mailimittarissa

Ja tosiaan tiedossa että noi ei ole autoja joidenka öljytikkua katsellaan aina 15tkm välein öljynvaihdossa, tai muutoin kestäis huonoa huoltoa. Toki sen on kestettävä kaasujalkaa, koska se ei ole kivaa (eikä ollenkaan mun juttu) että tollasta pidetään kuin kipeetä p**lua

Tossa eilen kanssa pari 90-luvun Subarujen ja Lancereiden kanssa puljannutta kaveria kyllä suositteli jättämään välistä, vanhemmissa 4G63:ssa on tyypilliseen tapaan vähän kehnosti suunniteltu öljynkierto. Tuppaa kuulemma nelosen veivinlaakeri ilmoittelemaan ensimmäisenä mm. pitkistä kaarteista kun pääsee ilmeisesti pumppu hörimään ilmaa öljyn pakkaantuessa toiseen reunaan. Kertojalla oli tullut veivi lohkosta läpi moottoritien rampissa.
Impuista oli sitä mieltä että alle 50tkm jos on koneremontista niin tietyin varauksin.
Ruostehan tuon ikäisiä japseja osaa kiusata.
Toyotat olis tietysti varmaa tekniikkaa, MR2 tai Celica menis budjettiin. Noi isommat, luxus-Aristot ja Soarerit taas ei muuten innosta ja mielekkäät ei mahdu budjettiin.
CA- ja RB-koneiset Nissanit on ihan nounou