Tulipahan vaihdettua vanha 535, vanhaan X5. Oon tykästynyt näihin vanhempiin bemareihin. Tämä on vasta kolmas saman merkkinen.
Tästä alkoi 5 vuotta sitten bemari innostukseni.
E39 530D - 00.
Italiasta tuotu ja Suomessa ollut vara taksina. Kilometrejä oli mittarissa 295tkm.

Tämän jälkeen oli Honda ja erikoisempi astra, minkä ostin tavallaan häälahjaksi itelleni. ( Häistä oli kulunut 2 päivää.

)
Opel Astra Gtc - 12

Vaikka tuo oli uudempi, ja tuota tuli jonki verta laitettua. Tuli silti haikailtua e39 perään. Halusin seuraavaksi autoksi rehellisen bensa rosvo, jotta saisi olla hetken ilman dieselin murheita.
Löydettiin kamuxilta Vantaalta.
E39 535 V8 - 01

Tuolla tuli ajeltua 2 vuodessa 60tkm.
Tehtiin paljon reissuja, sekä pidempi eurotrip. Tukholman kautta Venetsiaan ja sieltä Baltian kautta takaisin. Bensan kulutus keskimäärin 10l/100km. Eipä tuo kauhee rosvo ollutkaan.

Vaikka autobaanalla mentiin välillä sen mitä vanhus kulki.
Josta päästää tähän päivää ja nykyiseen autoon. Tämän bongasin yhtenä päivänä nettiautosta, kävin katsomassa ilman varsinaista aihetta vaihtoon. Koeajon jälkeen olin sen verta tykästynyt että lykkäsin 2 kpl e39 tähän vaihtoon. (535,520 jälkimmäisestä en laittanu kuvaa, oli tarkoitus olla varaosa auto.)
E53 X5 3.0D - 03



Mittarissa 320tkm. Vaihteisto vaihdettu tehdaskorjattuun muutamia vuosia sitten. Pientä laittamista tässäkin on mm. Takalamput,
Sisätilojen listat, ratin korkeuden ja etäisyyden säätö ei toimi.
Varusteita.
-Sportti penkit, sähkösäädöillä
-Kattoluukku
-Astinlaudat
-Sadetunnistin
-Vakkari
-Alamäkihidastin
-Musta kattopaneeli ja sivupalkit. (Tulee yleensä m-sport paketin mukana.)
-Sport ratti.
Tuossa '' erikoisimmat'' loput on sellasia mitä löytyy joka autoista vakiona jo.
Ratin säätö moottorit on jo tilattu. Takalamppuja on jo alettu kunnostamaan. Samoin 2din kehys on tulossa. Pikku hiljaa ja pienellä rahalla kunnostella itselle mieleiseksi.

X5 vaihtui nykyiseen kulkineeseen E91 320D -06 automaattiaskilla. Ostaessa 327tkm mittarissa. 19" vanteet. 3M teipillä.
