Auto tuli huollosta. Vian etsinnälle ja osien vaihdolle ei tullut hintaa kuin satku.
Osiin meni sitten 450euroa. Tässä ei mitään koska nyt on kunnossa.
Vai onko. Ajovaloissa ei ole mitään eroa. Huollossa kertoivat että valojen asennossa ei ollut mitään erityistä. Vaihdettu "volvo Aggrekaatti" ja "oik. ajovalonohjainlaite/ballasti". Nyt pitäisi toimia sanottiin.
Lopuksi totesivat ettei minun autossa ajovalot säädy kun valot laittaa päälle. Valot säätyy vain jos on kuormaa takana/otetaan pois. Ei kuulu tähän malliin sellainen ominaisuus.
Vein auton katsastukseen jossa tarkistivat valot. Ajovaloja laitettiin taas päälle ja pois. Aluksi näytti etteivät säädy edelleenkään. Kun asiasta tuli puhetta niin "valot alkoivatkin säätymään". Kuului myös valoista moottorin ääni katsastusmiehen mielestä.
Itse en nähnyt tai kuullut mitään. Ajoin auton huollosta kotiin ja kotoa katsastusasemalle. Yksin ja ratin takana. Katsastusmies ajoi auton halliin. Yksin ja ratin takana.
Silti volvo olisi surissut ja säädellyt valoja asentoa siinä hallinosturilla vaikka mikään kuorma muuttunut mihinkään?
Kotona tallin hiljaisuudessa ei säätynyt eikä surissut edelleenkään minun korvaan. Valokuvio ei ainakaan muuttunut mihinkään.