Tämä oli noin viikon verran ajossa, kun säät suosi. Kilometrejä tuli tuona aikana noin 700km ja pesuja mahtui tuohon väliin 4 kappaletta. Hiukan tässä olen miettinyt, että mahdetaanko tänä ajokautena päästä hyvinkin halvalla mahdollisten huoltotoimenpiteiden osalta, kun mielestäni autossa ei mitään suurempaa draamaa ole, poislukien tuo aiemmin mainittu pieni klappi ohjauksessa. Eikä parane tietenkään unohtaa sitä toimimatonta kuljettajan persgrilliä!

Moottoriöljyillä on ajettu nyt noin 5 000km ja ne menevät vaihtoon heti, kun kevät etenee siihen pisteeseen, että kehtaa pihalla ne vaihdella, samalla vaihtuu tietenkin ilmansuodattimet. Vaihteistoöljyt ovat vaihdettu noin 8 000km sitten, muut voimansiirron öljyt noin 40 000km sitten. Ojaustehostimen litkut 4 000km sitten. Jakopää ja jäähdytysnesteet on vaihdettu 2020 kesällä ( 23 000km sitten), eli nekään ei ole ajankohtaisia. Tuleeko jollain mieleen jotain huomioimisen arvosta?

Onneksi löytyy tuo AKI-10, niin ei pääse suoranainen masennus iskemään kuitenkaan remonttikohteiden vähyyden takia.



