Joo helppo homma, en tiedä V70 mutta 850 hanskalokeron irroitus tuotti vähän päänvaivaa kun ei ensin ymmärtänyt miten ne kaarevat topparit lähtee irti. 850 piti ottaa hanskalokeron kansi irti ennenkuin itse lokeron sai pois, kansi oli saranoilla joissa 2 ruuvia per puoli. Moottori on sitten helppo ottaa, johtoniput on osaksi moottorin rungossa kiinni, liittimet lähtee vetämällä oikeaan suuntaan. Tuossa kuvassa oleva vaalea kaareva muovi jossa johdot kulkee lähtee eteenpäin vetämällä pois. Jos meinaat rasvata laakerit niin siipirattaan puoleinen laakeri on paha rasvata kun ratas on tiellä, itse porasin siihen muoviin reiän akselin juureen josta pääsi rasvaamaan. Ja kun otat sen moottorin irti siitä mustasta osasta, muista ottaa tuossa kuvassa oikealla näkyvä liittimen runko pois tieltä. Muuten ei tule ilman väkivoimaa moottori pois kun ne liittimet on moottorissa kiinni, eli ensin tuo kiiltävä ruuvi pois ja sitten se pistokkeen runko molemmilta puolilta ruuvimeisselillä kammeten hakaset auki ja vetämällä osa pois.
