Otin nyt sitten sen vaijerin reilusti löysemmälle niin että se on selkeästi irti siitä pelti panelista siellä kahvan takana ja säätelin molemmilta puolilta kengät.
Vaijeri vaihtoi heti paikkaa kun löysäsi sitä

Nyt sitten vaikuttaisi jo aika hyvältä 20kmh vauhdista kun nykäsee käsijarrua niin jarrutus matka on lyhentynyt ei tarvitsi enää liukua useita metrejä eteenpäin mut ei se vieläkään ihan kun seinään pysähdy.
Saako tuota kuvassa näkyvää kumia jotenkin siis liikuteltua, kun tuo vaijeri haluaa käsijarrua käyttäessä hakeutua aina siihen tekemäänsä uraan ja jää sinne jumiin kun käsijarru vapautetaan.
Edit: Kävin vielä ajelemassa vähän pidemmällä ja taas huomattavasti enemmän lämpenee oikea jarru vasempaan verrattuna, en sitten tiedä että johtuuko siitä että tuo tuntuisi jäävän hieman laahaamaan kun käsijarrun vapautta ilmeisesti tuon edellä mainitun vaijeri homman takia.