siellä on remmiahdin avittamassa alakierroksilla
eikä se varmaan tule kovin alhasilla kierroksilla käymäänkään jos ite olen ratissa 
Mietin vaan kun oma kone 9,7 puristuksilla ja 98E bensalla nakutti vasta 1,4bar nurkilla kovilla ennakoilla. 95E5 pysty ajamaan 0,8bar. Nostin rutut 10:1 ni 0,6 meni 95E ja 1bar 98E.
On meinaan vähän saamaristi vääntävämpi kone siviililiikenteeseen etenkin alakierroksilla kovilla puristuksilla. Mutta jos on pelkkä ratapeli ni sit ahdot tappiin vaan ja puristukset alemmas. Siinä vaan koneen luonne kärsii, kun tulee "hevosempotku" moottori. Tuo oma käyttäytyy sentään suht sivistyneesti kierrosalueen läpi... Nimimerkillä 1500rpm ja 225 leveät renkaat suti risteyksessä ja 65/70mm siivillä oleva KIINAahdin antaa tuolloin ahtoa.

Ja sit se koneen kestävyyskin on aina niin ja näin kun tulee tämmöinen "hevosempotkumalli", paljon fiksumman ajettavan koneen saa kun tinkii huipputehoista ja väännöistä ja korvaa koneen hyvällä luonteella. Parantaa kierrosaikojakin kummasti kun ei tartte joka mutkassa odottaa ahtimen heräämistä. Sama periaate siis kun esim rallycrossissa jossa ei oteta ihan viimeisiä hepoja ulos vaan mieluummin parempi teho jo alempana.

Nimimerkillä 408hv 4900-6500rpm

(tukkoisesta ahtimesta johtuen).

Ja tämä että sama huipputeho löytyy pitkältä kierrosalueelta alkaa olemaan päivän trendi monessa turboautossa.
Sais innostusta laittaa omanki palasiks ja maalattua... noh koulu ekana alta pois.