Sivuakselia siinä on varmaankin tuettu, pääakselin tukeminen yläpuolelta on varsin hankalaa. Tuollaisessa virityksessä voi hyvinkin olla järkeä. Vertaillessa M4X laatikkon osia esim. M400 laatikkoon, silmiinpistävin ero on sivuakselin ohuus. Jos askeli ei pääse taipumaan liikaa hammaskosketus säilyy oikeana, jolloin momentinkesto on aivan eri luokkaa kuin jos hammasrattaat pääsevät liikkumaan erilleen.
Tekisin tuon niin, että laittaisin mahdollisimman ison pultin pystysuoraan laatikon pohjasta ja lukitsisin sen kontramutterilla. Kierteeseen kannattaa laittaa jotain tiivistettä ettei tihku öljyä ulos. Kasaisin systeemin laatikon kansi auki siten että kiertäisin pultin kiinni akseliin ja ottaisin vähän siitä taaksepäin.
Kannattaa varmaan vähän tutkia kuoren valun paksuutta pultin kohdalla.
Voimat jotka painavat hammasrattaita erilleen ovat suuret, laatikon kuoriakin on halkaistu joskus.