Itse itselleni vastaten:

Pahoittelut, tosi niukasti tuli kuvia räpsittyä kun asennusmestarilla oli niin kova tahti!
Binar asennettu ja toimii nyt erinomaisesti, kuten myös kello- ja GSM-ohjaus.
Tulipellin sijasta laite tulikin vasemman runkopalkin sisäpuolelle, eli siihen, mihin tuo Eberin ohjekin sen käskee asentamaan. Tilaa ei ole liikaa, mutta siihen se sujahti pystyyn. Paloilma- ja pakoilma- lähdöt eteenpäin. Vesikierto poikki kannelta lähtevästä linjasta ja pumppu kannen sekä Binarin väliin.

En tiedä, mitä nuo ohuet rautahäkkyrät ovat olleet, mutta niiden kohdille laite asennettiin pystyyn akkutelineen alle.

ECC-paneeli oli todella tiukassa. Huopateippi oli nalkannut kiinni koko matkalta ja hirvitti jonkin verran tempoa sitä ulos. Isommasta liittimestä löytyy pinnipaikka nro 20. Kuvassa nuolella. Tähän en löytänyt mistään sopivaa pinniä, joten johto tökättiin reikään ja sidottiin nippusiteellä naapurijohtoihin, jottei ui ulos. Vinkkiä, mistä oikeanlaisia pinnejä saisi?

Einontech-ottoputkelle löytyi sopiva paikka suojapellin ruuvin alta. Kätevä systeemi ja näyttäisi pitävän, vaikka täytin tankin ääriään myöten täyteen (asennuksen jälkeen). Nyt ottoputki sellaisella pituudella, että vaikka pa-valo paloi, ottaa lämmitin ainetta tankista.

PU-27 kellossa on mielestäni hankalasti se, että johtolähtö on aivan vasemmasta laidasta. Liittimen vuoksi tarvitsee yllättävän ison reiän, joten järjestelin katkaisinpaneelin olemassaolevat kytkimet vasemman laidan paikkoihin ja kahteen jäljellejäävään peitelevyyn kello kiinni. Vasemmanpuoleisesta peitelevystä kolosin reunasta tilaa johdolle.
Vaihtoreleohjauksen kytkentä meni muuten täysin tuon Eberin ohjeen mukaan ja pelaa hienosti. Puhallinnopeus on mieto, mutta erittäin riittävä. Vastannee ns. ykkösnopeutta, vaikkei ECC:ssä sitä tavallaan ole. Puhaltaa jollain esiasetuksella kaikkialle, mutta enimmäkseen jaloille ja lasille. ECC-paneelin säätimien vääntelyllä ei ole esilämmitinkäytössä mitään virkaa.