TamCar  KKD Motorsport

Borg warner K29 61/69 siivillä + 8 tai 16v vinon pakosarja pystyyn. Nyt kuvia!

  • 1 Vastauksia
  • 714 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Wompatti

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 354
  • www.vrcf.fi
Tarjolla hyvä k29, ajettu 4 kisaviikonloppua radalla. Siivet 61mm kompura ja 69mm turbiini, 14# pesällä. Kompurasiipeä muokattu KH motorsilla herkemmin herääväksi. Jaettu T4 laippana.

Pakopesään hitsattu hukkaportinlähtö, ei tuota pakopainetta kovin herkästi niin portin ohjaus saatiin näin toimimaan paremmin. Kompurakotelossa lähtöö hitsattu wiggins, tämä ajetaan pois ja tilalle hitsataan halutunlainen lähtö. Mukaan joutaa dp lähtö oikeanlaisella v-bandilla.

Ahdin hommattiin meille alunperin 16v 2.3:seen, tähän on pakosarjakin valmiina pystyyn asennetulle koneelle 240 pannuhuoneeseen. Tämä moottori tosin odottaa edelleen säilössä tulevaa käyttökohdetta. Sitten tehtiin 2 litrainen 8v pystyyn johon laitettiin tämä ahtimeksi vaikka oli pieni pelko että ei saada riittävän laajalla alueella vetävää konetta. No, tämä osoittautui käytännössä todeksi ja siksi joutaa myydä.

Tehoa otettiin 469hv 1.68bar b19 koneen kyljessä, ahdin kyllä yltää järkevillä paineilla paljon pitemmälle.....polttoaineena seos jossa 30% re85. 4500rmp jälkeen lähtee työntämään ja käyrät kohti kattoa. Jos kuutiota lisää ja ajaa re85 puhumattakaan moniventtiilitekniikasta niin varmasti toimiva ahdin sellaiseen komboon. 2 litraiseen 8v pikkukoneeseen liian suuri meidän käyttöön, jossakin kuminpolttokikottimessa toimii näinkin ihan loistavasti.

Hinta 16v tai 8v pakosarjan kanssa 500e, kuvia löytyy wotsuppina laittaa mutta otetaan illalla lisää. Sijanti Leppävirta

Myydään myös erikseen:
Ahdin 350e
8v sarja 200e ( tämä vasta sitten jos ahdin menee kaupaksi )
16v sarja 200e, tämä joutaa vaikka heti
050 / 539 63 23 Antti

Kuvista näkee että konetta siirretty 100mm taaksepäin, eli hukkiksen putki ei ilman muokkausta asetu ainakaan 200 srj. Pari kuvaa 16v sarjasta joka myös asennettu pystyyn. Sarjat tigillä hitsattu tuubikäyrästä, ei ole ollut ongelmia ratkeamisten suhteen.

Vaikka satsit on rakennettu pystyasenteiseen niin näitä saa pienellä tai vähän isommalla muokkaamisella sovitettua vaikka vinoasenteiseen. On kuitenkin kunnollinen kollektori ja pakosarjanlaippa valmiilla lähdöillä, ei hankalimmat tehty valmiiksi. Ja jos ottaa tästä paketin niin parempi laatikko kuitenkin tehtävä, siitä hitsuuttaa kopan pystyyn niin se on siinä.















« Viimeksi muokattu: 08.11.2019, 11:14:26 kirjoittanut Wompatti »

Poissa Wompatti

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 354
  • www.vrcf.fi
Tästä paketti talven puuhailuihin, voidaan myös myydä pakosarjat erikseen.

 

KKD Motorsport  Samppasport