Ongelmaa kaasarin kanssa ja pitäisi katsastukseen mennessä korjata, aikaa on siis tammikuuhun asti. Auton alkp. kaasarista hajosi tuo ryypyn ohjauskello (mikä lie oikea nimi tälle osalle?) ja tilalle vaihdettiin muistaakseni -86 mallisesta 740:stä B200K koneen kaasari sekä imusarja. Ongelmana on nyt, kun yrittää käynnistää niin ei onnistuu oikein muuten kuin kaasu pohjassa ja starttaus kestää muutenkin jonkin aikaa. Tyhjäkäynti pomppii 600-1500 välillä ja on normaalisti ~1300. Kaasutinta on yritetty säätää, mutta tuloksetta. Kylmänä auto starttaa kyllä moiteettomasti.
Eli mikä mahtaisi kyseisessä koneessa olla vikana? Sytytysennakko on säädetty kohilleen ohjekirjan mukaan ja autosta löytyy uudet tulpat, tulpanjohdot, pyöriä ja virranjakajankansi. Myös ilmansuodatin on puhdistettu.