Noi johtosarjat ja niiden löytyminen voi olla vähän tuurinkauppaa (ja kallista). Jos löytäis jostain jonkun yleisliittimen niin tekis siitä adapterin

Laitan tähän itseäni varten muistilistan että mitä kaikkea tähän pitää tehdä ja laitella. Ei missään muussa järjestyksessä kuin mitä mieleen tuli.
- kalvoa pilareihin
- kalvoa keskikonsoliin
- keskikonsolin nahkaosien sävytys eri väriin (
vinkit ja
tarvikkeet)
- penkkien fiksaus (ja ehkä värinvaihto) (
vinkit ja
tarvikkeet)
- etupuskurin fiksaus (pienien naarmujen hionta/kiillotus)
- maskin "teko" etupuskuriin (salmiakkiritilä + iso merkki)
- listan + rungon hankinta etupuskuriin
- etupuskurin alaosan kalvotus korin väriin, tai koko etupuskurin uudelleenmaalaus
- pesurien peitelätkien hankinta etupuskuriin
- FL-valojen asennus, säätömoottorien kohtalo, kytkentöjen kehittely (olisko jossain liitin josta voisi rakentaa adapterin)
- xenonit FL-valoihin, ainakin pitkiin
- muovisen salmiakkikuvioisen ritilän hankinta etupuskuriin, sumareihin ja keskiaukkoon (ehkä maskiin myös)
- pyöreät LED-päivävalot sumareiden aukkoihin, johdotus ja kiinnityksen kehittely
- kesävanteiden sovittelu, kaarien muokkaus ja mahdollisesti spacereiden hankinta
- kesävanteisiin mahdollisesti teippiä tai muuta tehostetta
- alustan säätö (korkeudet/akseli samaan tasoon + perän lasku) + mahdollisesti taakse "vara"jousien hankinta
- 4-pyöräsuuntaus
- katsastus (ainakin xenonit pois, jos jotain yllätyksiä tulee niin sit tulee)
- sisustaan ledejä
- filtterin pesu
- kennon letkujen tsekkaus (jäähdyttäjännestettä katoaa)
Tossa nyt jotain alkuun. Mukavaa tässä on se, että tässä on paljon ostettavaa. Onneksi rahaa kasvaa puissa.