Elekma  Autoracing

revoten megginsit Uusia kuvia s.100 Ny se läks

  • 1575 Vastauksia
  • 425289 Lukukerrat

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa TMOS

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 682
Saako tuolta umpiosta kuinka helposti pois tuon oranssin osan/heijastimen?

"Krominen" vilkunpolttimo tilalle.

Ja hyvältä kyllä näyttää.  :) Kannatan myös katon vetämistä mustaksi.  8)

C70 T5 Showroom
S80 TDi (Isän), C30 T5 (Äidin)
Vikakoodien lukua, Tampere.

Poissa iFail

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 134
Osta kromipolttimot biltemasta ja taakse vaikka samalla, maksoi omat jotain 4€/pari.
kuva.
Mulla olis muuten xenonit myydä, jos kiinnostaa... ;)

Poissa nmmake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Lounais-Suomessa olen nähnyt kaksi mustakattoista hopeista Mersua (W210 & W211) joista toinen oli Ruotsin kilvissä. Uskomattomasti muuttaa ulkonäköä parempaan suuntaan, ääni mustalle katolle! :)
Nykyinen: V70 TDI AT vm.1997

Entisiä:Corolla, S204 220cdi, S80 TDI, W124, 240 B230F, 240 B200K, Jetta.

Poissa Niksu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 322
Mun mielestä S60 on sen verran "klassinen" sedan muotoilultaan, siis aika yksinkertainen joten ei ääntä mustalle katolle. Kalvot valoissa näyttää hyvältä!
Seat Leon Cupra 290 -19

Poissa volvere

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 490
  • www.volvere.fi
Ihan komeeta jälkeä tulee teippailullakin!  :)
Musta katto vois olla ihan virkistävä vaihteeksi Volvossakin!

Sieltä umpiosta vaan oranssi polttimo pois niin hyvä tulee, täällä omat muutokseni : http://www.volvere.fi/xenon3.htm
Nykyiset Volvot: 262C Bertone Turbo -78 ... V60 D3-14 ... vaivaiset 32 kpl on Volvoja ollut  tähän astisessa elämässä! ::)

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Tuo musta katto vois olla kyllä aika komee yksityiskohta.. Ei mustana, vaan tolla carbonilla.  S*
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Japoff

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 452
  • Woima alkaa ahtimista
mistäs tota "hyvää" hiilarikalvoa saapi ?
Jos tässä ens viikolla tulis noi kalvot akkunoihin niin olis mahdollisesti itsekki tummennettava ikkunapilarit,
näin on ex autoissakin tehty , ja varsinkin valkoinen farkku tuli pirun nätiksi  :)

Ja oli kyllä halpaa ja ihan toimivaa kalvoa , nimittäin askarteluliikkeestä noin 2 e metri =) tavallista mustaa kontaktia  ;D
Volvo S80 T6
Yamaha FJR 1300

Poissa StoLA

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 148

Perkkeles, mulla alkoi polttemaan musta/harmaa lookki -->
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tosta tulis komee  S*
Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestäkään aivan varma

Poissa Japoff

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 452
  • Woima alkaa ahtimista
juu täytyy kompata että ei pöllömmän näköinen  ;)
Volvo S80 T6
Yamaha FJR 1300

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Japoff, noi hopeat ja hiilarikalvot ovat kaikki 3M:n tavaraa. Tilaan niitä suomalaisesta nettikaupasta www.taperoll.fi ja suosittelen sitä kyllä muillekin. Todella nopea ja ystävällinen palvelu.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Sieltä umpiosta vaan oranssi polttimo pois niin hyvä tulee, täällä omat muutokseni : http://www.volvere.fi/xenon3.htm

Kiitos, tuolla sivullasi oli hyvä ja havainnollistava kuva. Prkl, kävin yhdessä kaupassa noita katselemassa, eipä ollut. No, on täällä vielä pari paikkaa jossa noita voi olla.

Mutta toi hehkuko siis antaa oranssia valoa, vaikka kuori on krominen?

Tuo musta katto vois olla kyllä aika komee yksityiskohta.. Ei mustana, vaan tolla carbonilla.  S*

Ei, kiiltävän mustalla tulee. Carbonilla ei saa efektiä joka näyttäis kuin autossa olisi lasikatto :) Kuten tuossa aikaisemmin mainittiin niin noita on esim. Mersuissa, näyttää todella hyvältä.

Laitoin jo aamulla Taperolliin kyselyä, että olisko tuollaista kalvoa olemassa. Sais olla melkein sellaista kuin pinta olisi pianolakattu, todella syvän ja kiiltävän musta.

Kasasin tänään auton. Ihan jees tuli, varsinkin etuvalot näyttää hyvältä. Etupuskuri on astetta kliinimpi nyt, ja ehkä senkin takia se näyttää hyvältä, kenties vähän tuoreemmalta. Takavaloista tuli ehkä liian tummat (laitoin siis taakse tumminta kalvoa mitä vain on, keulaan pykälää vaaleampaa). Laitoin keulaan ja taakse samaan syssyyn klubin kilpien taustat, niillä tulee vähän mustia yksityiskohtia lisää joten takavalotkaan eivät näytä ihan niin orvoilta.

Mutta mutta, nyt kun näki mustat palikat paikallaan tuossa autossa, niin vain vahvistui se näkemys että tuohon tulee musta katto. Ja kenties ne mustat peilit. Mutta ainakin B-pilarit tulee kanssa mustaksi, tai ainakin hiilarikalvolla
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4407
Kiitos, tuolla sivullasi oli hyvä ja havainnollistava kuva. Prkl, kävin yhdessä kaupassa noita katselemassa, eipä ollut. No, on täällä vielä pari paikkaa jossa noita voi olla.

Mutta toi hehkuko siis antaa oranssia valoa, vaikka kuori on krominen?
Siinä on oranssi lasi/kuori kromin alla eli antaa oranssia valoa. Jos sulla on Biltema lähellä niin saa myös sieltä.

Poissa Tumppi T

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 272
  • Life is good
Sekö on vain oranssi polttimo joka siellä heijastelee  V:>

Perkkeles, mulla alkoi polttemaan musta/harmaa lookki -->

Suosittelen katon tummentamista !!  Mä oon kans kuolannu tän S80:sen perään:



hmmm...pitäisköhän kans   8)
« Viimeksi muokattu: 14.12.2011, 07:16:10 kirjoittanut Tumppi T »

Poissa Eagle|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
Suosittelen katon tummentamista !!  Mä oon kans kuolannu tän S80:sen perään:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

hmmm...pitäisköhän kans   8)

No toi on sairaan hieno!!  ;) Katto mustaks nii ku olis jo!!!  :D
Volvo V50 1.6 DRIVe -10

ex. Volvo V40 T4 PH2

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Joo, olen päättänyt että katto mustenee ensi viikolla, pääsen joulun aikaan ihan kuulkaas talliin laittelemaan!

Tänään tuli koepala kiiltävän mustaa kalvoa, vois laittaa sitä tilaukseen.

Sain nimettömänä pysyvältä foorumilaiselta vinkin garaget.orgiin, siellä on foorumilla juttua yhdestä S60:stä johon on laiteltu kalvoa vähän enempi --> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=232927&p=4 Omaan silmään tuollainen teippaus ei sovi, katto ja sivupilarit ainoastaan näyttävät hyvältä (kuvat tosin ovat vähän pyllystä...)
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron