Muutettu siis jälkeenpäin dieseliksi. Muutoskatsastus suoritettu onnistuneesti 1.3.2012
Alunperin PRV B28E koneella ja AW-71 automaatilla
Nykyisin:
14%
Koneena on D24 joka ahdettu jälkeen päin TD koneesta otetuilla osilla. Pumppu on vaparin.
Putkistona 3" "Yleismalli" homemade suora ilman vaimentajia

Turbon 155bar suuttimet.
Syöttöä lisätty vähintäänki riittävästi
M46 p-type
perässä 3,54 välitys ja liikkeellelähtö lukko.
Etupenkkien virkaa toimittaa 3Gen Preludesta kotoisin olevat kippaavat puolikupit.
Ensimmäinen versio D24t moottorista oksensi öljyt vikalistan haun jälkeen huohottimen läpi.
Alusta:
Toyota camryn etuiskarit ja 3kierrosta pätkityt dieselin etujouset.
Takapää vaiheessa iskareiden suhteen. Jouset lyhennetty ja pohjaanlyöntikumit poistettu edestä että takaa.
Tekemistä riittää..