Autoracing  KL-varaosat

240 b200k -86 ja -88 ero koneessa

  • 3 Vastauksia
  • 1816 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa eliäs

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 327
  • www.vrcf.fi
240 b200k -86 ja -88 ero koneessa
« : 22.10.2011, 00:10:45 »
Eli siis muuten samoja autoja mutta tuo 86 on Dl ilman ohjaustehostinta ja 88 gl missä ohjaustehostin. Onko nuissa muita eroja koneissa kun tuntuu että tuo 86 minkä ostin varaosiksi ja jolla on ajettu 500k olis paljon pirteämpi? Kassarit nuissa on erinäköset vähän mutta molemmat on kuitenki solexeja.. voiko tuo tehostin vaikuttaa muka niin paljon kierrosherkkyyteen? :s toivottavasti joku sai selvää
Kiitos
240

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1294
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k -86 ja -88 ero koneessa
« Vastaus #1 : 22.10.2011, 00:21:49 »
Solexia b200kssa kahta erilaista (leveämpää ja korkeampaa). Itsellä jäi 240 -88 b200k 800tkm ajettuna pois käytöstä pohjan sulamisen vuoksi. Tekniikaltaan oli kaluston paras. Starttispraylä kannattaa tarkastaa molemmista imuvuodot (bakeliitti).
« Viimeksi muokattu: 23.10.2011, 10:56:09 kirjoittanut 240 »

Poissa eliäs

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 327
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k -86 ja -88 ero koneessa
« Vastaus #2 : 23.10.2011, 10:27:16 »
Niin justiinsa. Kumpi nuista sitten on parempi? ja minkä kokosia nuo kaasarit muuten on
240

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1915
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: 240 b200k -86 ja -88 ero koneessa
« Vastaus #3 : 25.10.2011, 13:35:33 »
Jos toisessa on seokset metsässä, imuvuotoa, sytkä vähän väärä, tai vaan ilmanputsari tukossa, niin sillä on yllättävän iso vaikutus menohaluihin.

 

Elekma  Autoracing