Eli vikakoodinlukija pukkaisi kyseisiä vikakoodeja:
Pdm 002c
Ddm 002c
Eli kuljettajan ja hantin puolen peilinlämmittimien signaali liian korkea, viittaisi oikosulkuun? Kummatkin peilit lämpenee, vaihdoin juuri uudet peilin lasit motonetistä koska vanhat eivät sanoneet mitään. Onko johdoilla väliä kummin päin ne on? Ainakin itse kokeiltua vain toisin päin peili alkaa tuntuvasti lämpenemään. Otin peilit uudestaan auki ja katsoin johdotuksia, ei selvää oikosulun lähdettä ainakaan peilien puolella.
Asia on siinä mielessä omituinen että vaihdoin peilit ja luin vikakoodit ja katsoin ettei vikakoodeja syttynyt, koska ennen kuin uudet peilit asensin se antoi ihan eri vikakoodit, pdm ja ddm 0025. Nämä koodit hävisi ja ei uusia aktiivisia vikakoodeja. Ja nyt viikon päästä asennuksesta nämä aiemmin mainitut koodit ilmestyy viitaten oikosulkuun.
Onko mun uusissa peileissä jotain häikkää vai missä voisi olla vika, kuulostaa todella kaukaa haetulta että vika olisi yhtäkkiä jossain päin johtosarjoja eikä polttausi edes sulaketta tai muuta hämminkiä, peilien lämmityskin toimii normaalisti.
E: tosiaan vikakoodit ei jää aktiiviseksi, ilmenee vasta kun peilinlämmittimet kytkee päälle. Eli jos ei käytä takalasinlämppäruö/lämmittimiä niin vikakoodit ei syttyisi.