Kiitän jälleen. Huomisen operaation pyrin tekemään ihan millisillä. Tämä vanha ja yksinkertainen tekniikka on mulle vähän uutta ja monimutkaista.

.
Haluaisin jo suunnitella tulevaa. Monet suunnitelmat jää vain puheeksi mutta suunnittelukin on kivaa.
Mikäli kuun ja tähtien asennot suo, 2021 kesä ajettaisiin microsquirt ohjatulla ruiskulla. Miksi?:
Strombergien sielunelämää olen opiskellut ja todennut että ne on aivan liian monimutkaisia jotta ne saa toimimaan täydellisesti. Tätä tuskin kukaan kiistää. Eli kaasarit vaihtoon ja kuitenkin edessä säätäminen.
Lisäksi 123 ignition jotta saa kipunan sinne missä kuuluukin olla. Tähän saa menemään helposti 500-1000€.
Ruiskujen päälle ymmärrän enemmän, antaa (minulle) paremmat mahdollisuudet säätämiseen ja vaikka lasken suurimman osan uusilla osilla niin noin 1000€.
-D/K-jet imusarja, siihen sähkösuuttimet, suutintukki ja paineensäädin ja kaasuläpälle asentotunnistin.
-Vauhtipyörään asentoanturille hammastus. Mieluummin se kuin etupäähän jotta pois näkyvistä.
-Sähköinen bensapumppu.
-Microsquirt, hukkakipinäpuola ja muutama anturi.
-Laajakaistalambda ennen katalysaattoria, kyllä, katin laittaisin.

-Ja kolme edellistä volvoa on mennyt E85:lla niin... Eihän se ois kun tankkais ja säätäis sille.
-Ja kun kerran vauhtiin pääsin niin toyotan sähköinen ohjaustehostin olisi aika siro...
Mutta nyt auto tulee ajoon ihan tälläisenään. Tavoite on saada leimattua ja ennen syksyä muutama tuhat kilometriä historian nautiskelua.
Tai jos sittenkin Lh2.4...