Ei sieltä sitten muuta vikakoodia tullut kuin tuo p0141, kylläpä vetää kummalliseksi.
Oliko näissä x40 sarjalaisissa, joku homma että piti antaa Kaasuläpän asentotunnistimen ja tk-moottorin ”ns kalibroida ittensä” irrotusten jälkeen?
Pakosarjassa eikä putkessa ole vuotoja.
Tulpat tsekattu, puolat kokeiltu varapuolillakin, ilmanputsari puhdas, pa-suodatin uusi, pa-paineensäädin ei vuoda jos ottaa alipaine letkun irti, pa-pumppu ei kuulosta kuolemaa tekevältä vaan normisti siellä surisee.
Täytynee letkut (alipaine,ahto,imupuoli) käydä vielä läpi, josko sieltä löytyis joku mikä selittäis robleeman.
Kumma ettei tyhjäkäyntiä saa pelaamaan, jos muuten ihan mallikkaasti härveli toimii?!
Kaikki vaihtoehdot ja ideat on tervetulleita, että sais vehkeet rokkaamaa taas!