Elikkäs:
Volvo 744
Vm. 1988
B230F
LH2.4
AW70
Ongelmana puolalta ei tule kipinää jakajalle, testattu strobovalolla. Auto seissyt 7 vuotta ja käynnistyi vielä pitkän sahaamisen ja kaasun kanssa kikkailun jälkeen kesällä, kävi tyhjää kuin vanha jenkki ja ei enää lopulta edes lupaillut ollenkaan.
-Bensa haisee starttailun jälkeen.
-Jako on oikein
-Vaihdettu tulpat
-Vaihdettu tulpanjohdot sekä puolanjohto
-Vaihdettu puola
-Vaihdettu sytytysmoduuli
-Vaihdettu EZK boksi
-Vaihdettu YKK anturi
-Vaihdettu IMM
-Vaihdettu jakaja, kansi ja pyörijä
-Puolan siniselle johdolle tulee virtaa
-Puolalle kokeiltu antaa virta ja maa suoraan akulta
-Vikakoodin lukija sanoo 1-1-1
Toinen bensaboksi vielä kokeilematta
Autossa on Volvo Guard ajonestosysteemi, voiko se mennä jotenkin päälle vahingossa ja miten sen saisi pois?
Onko jotain tiettyjä maajohtoja joihin kannattaisi kiinnittää huomiota?
Kaikki apu otetaan vastaan, alkaa vähän epätoivo iskeä tän vehkeen kanssa
