Tuossa mun säätölappu syyskuun lopulta:

Samalla uusittu vasen sisempi raidetangon pää, ainoa mistä löydettiin edes alkavaa väljää. Silti lähtee kuten aloittajalla, heti liikkeelle lähdön jälkeen kuin "kaatumaan" oikealle. Söi myös kesärenkaista vasemman etupään sisäreunaa. On tutkittu itse, kaverin kanssa, Debilissä, Klaukkalan katsastusasemalla käytin erikseen "teknisessä tarkastuksessa" ko. vian takia.
Alustassa etutukivarsissa uretaanipuslat, BC:n alustasarja, ylätukikumit uusittu kahteen kertaan, takaa alatukivarsien murheenkryynipuslat todettu todettu uuden veroisiksi, takana camber säädöt uniballeilla.
Mä en ainakaan keksi lapun perusteella mikä mättää, mun mielestä aika viimeisen päälle kohillaan kuten ko. firmassa on ollut tapana tehdä.
Onko näissä ollut ohjausvaihteissa ongelmaa? Tykkään tarkasta ohjauksesta ja keskellä ratti suorassa tuntuisi ehkä muutaman millin "pehmeä" kohta, ei suoranaisesti väljää mutta kuitenkin.
Ja jos edessä oikealla olisi reilusti vähemmän casteria niin ymmärtäisin että pyörä "laahaa" perässä mutta sekin on isompi kuin vasurissa? Toki vasemmalla on hieman enemmän taas camberia mutta tuskin tuosta räikeää ajettavuusongelmaa tulisi?