Jotain pientä taas viikonloppuna sai aikaseks. Värkkäilin takakonttiin bensakanisterin tankinkorvikkeeksi, jotta auton siirtäminen onnistuu. Ajelin pakki-ykkönen-rallia pihalla parikymmentä minuuttia, tyhjäkäynti hieman vaeltelee n.900-1300 kierroksen välillä muttei muuta moitittavaa (liian lyhyt letku ja bensan loiskuminen voi olla osittain syynä tohon tyhjäkäynnin seilaukseen). Vuotavan lämppärinletkun takia en kauempaa viittinyt ajaa, vaan huuhtelin liat auton päältä ja jynssäsin pyöränkoteloista pahimmat kurat pois. Sen jälkeen Volvo saikin taas katon päälleen.

Jätin kuivamaan tuohon heti oven eteen lauantaina, ja kun sunnuntai-iltana piti ennen kaupunkiin lähtöö kiireellä pukata kaverin kanssa taaksepäin ei liikahtanu mihinkään.

Hyvin oli jarrut napannut kiinni, vaikka kevyesti rullasi sisälle. Olkoot siinä sitten seuraavaan kertaan asti.
Isänpäivä tuli sen verran pahasti tielle etten ehtinyt kun siivoomaan ja imuroimaan auton. Mattojen alle meinasin kurkata, mutta sieltä tulikin
solumuovi vastaan. Mitenhän lienee lattioiden laita tuon äänieristeen alla...

Jos sinne vettä on mennyt se ei ikinä oo pois päässy. Koitetaan ens kerralla ottaa selvää.
Laitetaan vielä kuva voimanpesästä:
Tyyppikilven perusteella jutut saksalaisesta alkuperästä tuntuu uskottavilta.