Noniin b230et lohko ois koneistamolla porausta/uusia mäntiä odottamassa. Näillä näkymin 96.5 ylikoon takomännät tulossa hankintaan.
Jonkin verran selaillut tietoa noista männän alapuolisista öljyruuteista. Mitä mieltä porukka noista on? Järkikin sanoo ettei öljysumut pahitteeksi olisi, mutta onko "pakolliset". Jostain britti/jenkkifoorumeilta lueskelin ettei vm90 vanhempiin lohkoihin voisi noita itse värkätä? Mutta miksei? Lohkossa on merkintä b230et (89) ja iso K merkintä myös pakkaslommin yläpuolella. Mielellään ne kuitenkin sinne värkkäisin jos vaan mahdollista. Täytyy tässä miettiä tarkkaan kuluttaako rahaa tuon lohkon poraukseen vai onko järkevämpää suosiolla etsiä uudempi öljyruutallinen lohko aihioksi.
Mainitaan vielä että koneistamon kaveri totesi lohkon ja kampuran hyviksi, runkolinja hyvän näköinen ja kampiakseli menee kiillotuksella.