No ei helevetti
Edellinen seiska b200e:llä ja m47:lla ei syönyt yli kymmentä millään, vaikka ajotapa oli kaikkea muuta kuin taloudellinen johtuen tuosta b200e koneen luonteesta. B230ft + aw71 yhdistelmällä en ole alle kympin päässyt kertaakaan. Pienin ollut aika tarkalleen 11l/100km ja suurin jotain 16l/100km sillon kun ostin auton
Mutta se on totta, että tuollaista turboa voi ajella pintakaasulla 
Toi mun arkku on M90 lodjulla. Ja se menee kympin pintaan sekalaisessa ja siihen mahtuu muutamat täyskiihdytyksetkin.. Botniaringille ratapäiville mentäessa on oikeestaan ainoo kerta ku oon matkakulutusta vähän seuraillu, ja oli jotain 8L pintaan, ja matkavauhti oli.. Noh välillä aika reipastakin.. Tonin tekemä lastu ja 1barin ahdot. Kai nää on yksilöitä..
Hyvää vastapainoa toi mun talviauto, B23A koneella ja bensaa menee reilusti enemmän ku arkkupakastimella, vaikka tehoa ja vääntöä on aikasta tuplasti vähemmän

EDIT: Ja jotta mennään vähän lähemmäksi takas aiheeseen niin tuohon omaan ex-240:seen mikä oli B230F koneella vaihdoin A-nokan. Kyllä se kyyti vähän parani ja toi tasanen puutuminen vähän pirtsakoitu mutta ei mitään ihmeellistä vaikutusta persdynolla huipputehoon eikä kulutukseen..