Joudun kuitenkin rakentamaan putkiston uudestaan niin laitan uuden katin samalla koska en halua tehdä samaa työtä kahta kertaa. Kun katti hajoaa nyt siis hitsattuna putkeen kiinni.
Kaikki on parempia nokkia kun nykynen
http://www.vrcf.fi/foorumi/Smileys/webby/2funny.gifVapaavirtaussuodattimeks tulee pestävä joten ei tarvi joka vuosi vaihtaa uuteen = parissa vuodessa on hintansa tienannut takaisin. (+ semmonen on jo valmiina edellisestä kulkuneuvosta.) Säätöjä bensalle/sytkälle en tee itse vaan ne tekee joku joka osaa.
Kytkin menee uusiksi heti ens vuoden alussa samalla olisi mahdollista vaihtaa pottamallin vauhtipyörä kevyempää mutta haluan sen 14 kilosen turhakkeen pitää siellä.
En kardaanin teetättäminen pitäisi maksaa kuin 200-300 euroa (jos rupeaa vaihtamaan vanhaan kardaaniin uusia kumeja/laakereita niin kyllä siihenkin rahaa palaa.)
Osat menee toiminimen piikkiin koska työautoa ``korjattiin`` osien/töiden todellinen hinta jää aika pieneksi.
Putkisto noin 350 euroa
Kansi osineen noin 350 euroa
Muut hommat onkin jo perus huoltotöitä.
Idea on lähinnä kun korjataan/huolletaan niin tarkoitus aina laittaa hiukan alkuperäistä parempia osia takas. Bensan kulutuksen pienentymisellähän ne kokoajan itseään takaisin tienaa.
http://www.vrcf.fi/foorumi/Smileys/webby/idiot2.gifAutohan hankittiin vartavasten hetki sitten kun toi pentu synty eli ei ole tarkoitus rakentaa mitään kiihdytysautoa vaan pikkuhiljaa parantaa.