Olen tässä miettinyt ja yrittänyt ottaa oppia.
Moottorinohjaukseksi tulee microsquirt (ms2 jo sentään sisässä), sähköinen ahtopaineen säätö.
Nakutustunnistus tämän 60$ piirin kautta. (älkää antako alkeelisten kotisivujen hämätä)
36-1 triggeri, fordin vr anturi, 6mm latasta tehty lohkon kylkeen ruuvattu levy, säädettävällä anturin pidikkeellä.
3 bar map,
http://www.viatrack.ca/Soitin protopartsille ja sieltä sanottiin että tuo microsquirt ymmärtää tuon "EKD-piirin" tuottaman signaalin ja voi nakutuksen ilmetessä pudottaa heti ahtopaineet minimiin/ miten se sitten toteutettaankin, en ole miettinyt tarkemmin miettiä.
Ei tuo mun nokka niin jyrkältä näytä, ts. lobet ei aukaise niin nopeasti kuin voisi olettaa, näkee profiilista ettei se niin mahdottoman pyöreä ole.

Ahtimeksi riittää hx35 16# pakopesällä, ja tuossahan on t3 laippa.
Alakerran heikoin lenkki on siis ne M-kanget, jotka kyllä kestää haluamani 1.5bar ahtopaineen.
Kansihan oli portattu 530, 46/38 nauloilla, virtauspenkin mukaan 215hv.
Pulssisarja, 3.5"dp
Pakopaine ja lämpömittari.
Iso kiinacooleri 3" putkilla.
Sheet metal imusarja, 80mm läppä.
Vakio ölycooleri (kannattaisiko harkita isompaa)?
Pottapyörä, sachsin asetelma ja d24tic massalevy.
M90
Vakioperä
Takana 8" levipellit, edessä 7" levipellit. Sopivat kumit.
Alustasarja.
Uusi maalipinta sisältä ja päältä.
Kevennyksiä järjen rajoissa+jäykistyksiä järjen rajoissa.