Moro, en tiedä onko ihan oikea osasto tällästä kysyä, mutta olis ongelma tunnistaa yhtä vuotavaa vesiletkua joka sijaitsee edestä katsottuna moottorin takana oikealla. Vesiletku on peukalon vahvuinen ja U muotoinen. Taitaa olla lähellä termostaattia (en ole 100% varma) Olisi mukava tietää mikä letku on kyseessä. Tila on todella ahdas ja kameralla saa todella huonosti kuvia tarkennuksen vuoksi.
Toivottavasti kuvista on jotain hyötyä.
Ja tiedoksi että asun Thaimaassa joten täällä ei vaan mennä pajalle Eurooppalaisen auton kanssa ja kysytä mikä mahtaa olla vika ja Volvon virallinen huolto on liian kaukana hinauttaa autoa.
Jos mahdollista etsisin itse sopivan mittaisen ja ehkä samantyylisellä muotoilulla olevan vesiletkun ja koitan sitten pyytää pajaa vaihtamaan kunhan itse vaan valvon että menee oikein.
Pilasivat jo prässillä alatukivarren puslia vaihtaessa kun en itse ollut vieressä katsomassa joten en halua että tekevät enemmän vahinkoa kuin hyötyä.
Jos vaan joku tunnistaa kuvasta millanen letku kyseessä niin olisin oikein kiitollinen.