Sinisen oman ohjeistuksen mukaan pitäisi samalla kertaa vaihtaa pumppuyksikkö, tasoanturi, johtosarja sekä näihin liittyvät laipat, tiivisteet, mutterit, ruuvit ym. Tämä lysti kustantaa useimmissa sinisen huollossa sen tonnin.
Omassa V70 D3 -11 tämä jouduttiin tekemään kahteen kertaan koska ekan vaihdon jälkeen vika ilmeni puolen vuoden päästä uudelleen. Toinen kierros meni onneksi takuuseen. Toisessa huollossa (eri toimipiste) yritettiin analysoida mikä ekassa vaihdossa oli mennyt vikaan. Laskussa listattujen varaosien perusteella ekalla kerralla ei ollut vaihdettu laippoja.
Okei

Puhutaan siis kuitenkin vain siitä tavarasta, mikä on tankissa.
Pumppuyksikkö, tasoanturi ja laippa on kaikki yhtä ja samaa osaa. Tiivisteet ja johdot on erikseen ja vahva epäilys, että jos vika palaa takaisin, niin eka kerralla johto/liitin on jäänyt vaihtamatta.