Elikkäs, 2,5 kampi, h-profiilit lensulta, vakimännät. S80 t6 pakosarja, ja turbot? Saako samaan pakosarjaan pykälää isompia turboja kiinni, vai pitääkö rueta pakosarjan ostoon/tekoon. Kuulostaa pahalta tuo että voi "ehkä" päästä 300hv pyörätehoon
Miten näissä moottorin ohjaus vakiona, ilmeisesti vielä 1.8 motronikki kun on 95- mallia, mihin tehoon asti älyää?
Himottaisi tuo ms3, jos ja kun päättää jatkojalostaa niin olisi valmiina, mutta on kyllä pirun kallis.
Ja sitten jos päättää vaihtaa 3l kampiakselin niin siinähän muuttuu puristukset, iskuhan kasvaa 80mm<90mm, onko tuosta sitten hyötyä?

E85:tä Ei tältä kylältä vain saa, muutenhan sille tehtäs.
Ei kellään satu olemaan joutilaana passelia pakosarjaa? piru kun itsellä ei mahdollisuutta tehdä.
Bensapuolellehan varmaan joutuu isomman pumpun laittamaan, t6 suuttimet on jo. Letkutkin teräspunottuun.
Sitten jo päästään siihen, että peräänkin pitäisi jotain parempaa istuttaa, nyt on 3,91 1055 joka rohisee makeasti.
(eikös näitä ollut vain 2,5 automaateissa? onkohan matkan varrella vaihdettu tuo m90.)
