Nyt on Tonin lastu boksissa. Ahdot käy 0, 9 ja pysyy 0, 8. Rötää (pätkii kuin olisi tulppa pimeä) melkein aina kun lyö urun auki. Yleensä toimii paremmin jos kiihdyttää niin ettei lyö heti kaasua pohjaan. Välillä toki onnistuu kiihdyttää kaikilla vaihteilla koko ajan urku auki. Vaatiiko jo sytkä lastua? Tulpat käytin auki ja oli uudennäköiset (ostin auton juuri)
Laskeppas ahtoja!
Jos meno rauhoittuu sillä konstilla, niin 100% varmasti koneesi nakuttaa vakiosyttylastulla.
Kehtaan väittää, että koneesi kilisee ja rötääminen johtuu LH/EZK:n hätähuudosta!

EZK myöhästää syttyä ja LH mättää kakkua koneeseen minkä pystyy!
Ja jos tilaat syttylastun tonilta, niin
muista pyytää 148-bini. Kysy tätä nimenomaisesti, sillä 208-pohjainen bini ei tue lisäsopitusta moottorin pelastamiseksi! 208-bini on 16-tappisen koneen, jossa tuon rikastuksen hoitaa pakolämpöanturi.
8-tappisissa koneissa EZK pyytää LH:lta lisää kakkua, kun kaikki sylinterit nakuttavat!
Tuon huomaa selvästi rötäämisenä ja nykimisenä, jos ei ymmärrä höllätä kaasua, sillä rikastus jatkuu niin pitkään kunnes höllää kaasua reilusti.