Keskiviikkona oli taas hetki aikaa perehtyä tähän.
Kaasariin tuli korjaussarja KG:lta, kävin kaasarin läpi ja vaihdoin vakio b21 neulan takas päästä ohennettuna ohkasemmaksi kun tuo AT:n neula. Huomasin purkuvaihees, että kohokammion pohjalla oli liejua. Jäähyn jälkeen tulee niin paljo kondenssivettä ja näköjään päässy kohokammioon asti.
Coolerin kaasarin puoleiseen päähän koitin porata 1,5mm reiän alimpaan kohtaan, jos enimmät vedet tulis siitä vuotavan ahtoilman mukana.
Ja sitte testiä:
https://youtu.be/b5Qb3pe9zp0Ainavain jatkuu vika, videopätkäs kuuleeki hyvin tuon yskän. Meni vaan kokoajan huonommaksi mitä enemmän ajoi.
Muuta en enää keksiny niin vene ylös, suora putki coolerin tilalle ja tulppien värin tutkimista. Vene takas veteen ja testiä. Ei käynnisty, yrittää ja yskii, ajattelin että samasta ongelmasta johtuvaa. Prkl... 3-4 tulpanjohdot meni kiireellä laittaes ristiin

No Perjantaina sitte vene odotti valmiina, cooleri ohitettuna. Keli oli niin hieno, että oli pakko töistä ottaa pikku varaslähtö. Vene veteen, vähä lämmittelyajoa, muutaman kerran ehkä yskäsi. Kaasu pohjaan ja menoks, ei muuten yski eikä nyi! Jes!! Yksinkertanenki oli vika.
Jotain hyvää niin tottakai jotain huonoa mahtuu mukaan, parin testivedon jälkeen huomasin, että venehän lainehtii vettä

Vauhdilla rantaan ja vene ylös, joustaa yhdestä kohtaa liikaa ja vaneri lähti rungosta irti. Akselin läpiviennin kohdalle tuli pieni repeämä mistä vuoti, tai no on tuo vissiin jo ollu viimeset 5 ajokertaa ja pahentunu vain, mutta nyt vasta selvis. Tietääpähän mitä enstalvena tekee

Speedtracker oli taskus nauhottamas ja hymy palas takas kasvoille ku katto huiput. Kierrokset kävi vasta n.5000rpm paikkeilla, joten varaaki vois vähä olla viä. Nyt taas on motivaatiota jatkaa. On se aiva hauska harrastus!


52.3 solmua, eli n 97km/h.
