Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

tdic naputus

  • 2 Vastauksia
  • 1306 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ocf

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
tdic naputus
« : 30.10.2011, 08:23:40 »
Kyseessä täysin rempatun koneen mystinen vika( myös alipainepumppu uusi): Ajoittain kone käy suhteellisen siististi lähes nakuttamatta ja veto on hyvä. tulee päivä jolloin kone tuntuu todella tukkoiselta sekä kolisee ikäänkuin pajavasaralla hakkaisi.
  Koneeseen vaihdettu esiruiskuttavat suuttimet täysrempan yhteydessä sekä säädöt tarkalleen tehtaan arvoissa. Voisiko pumppu olla löysällä niin, että ruiskutushetki muuttuu? Toinen mieleeni tullut syy voisi olla kylmäkäynnistyspatruuna joka sekin uusi.
 Mitä olette mieltä voisivatko ed. mainitut olla mahdollisia sylttytehtaita?

Poissa ocf

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: tdic naputus
« Vastaus #1 : 02.11.2011, 08:27:52 »
Eikös kenelläkään olisi mielipidettä/ tietoa asiasta?

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: tdic naputus
« Vastaus #2 : 02.11.2011, 16:33:08 »
Voit ottaa irti kylmäkäynnistimen toiminnasta, niin eliminoi sen.
Eipä se vahapatruuna siellä kyllä muotoaan muuttele itsestään,
ja jää jumiin aina silloin tällöin vain. Kokeile niin että otat kylmäkäynnistimen pois käytöstä
kääntämällä sen vaijerin päästä sellaisen metallipalan toisen palan sisään.
Onko ääni/ käytös sama?

Onko itse täysremppaamasi, vai ostitko juuri auton jossa täysrempattu kone, vai jonkun
muun täysremppaaman koneen? Jos näin, niin melkein saisit avata,
rempasta kun on monta käsitystä olemassa.

Tietysti pumppu voi olla tiensä päässä. Ja tietysti nuo uudet suutinkärjetkin
voi olla ihan p*skana jo.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

 

Proturbo  Autodiagnoosi