Mulla on juuri samaa oiretta tällä hetkellä. Alavääntö on pois mutta sitten kyllä mennään kun kierrokset pääsee sinne 1500. Tyhjäkäynnillä tekee silloin tällöin pieniä rykimisiä jotka uskoakseni tulevat suuttimista. Ja perinteinen vauhtipyörän kolinat ja sen nykimiset rassaa mieltä kun pitäisi rikastua sen kuntoon laittamiseen.
Eli juu en ole nyt viime aikoina kerinnyt tekemään tuon parempaa tutkimista oireisiin, on niin paljon kaikkea hommaa ettei kerkii omia tekemään ollenkaan.

Ajaessa on ollut normaalien alipainevuotojen ja vnt-säätimen magn.venttiilin lisäksi ajatuksiin tullut se, että kun vauhtipyörä kerta on murenemassa ja tietääkseni sen ulkokehällä eli "jouston" eli asetelman puolella on asennontunnistuksen hammaskehä, niin voisiko olla niin, että kehä tuleekin nyt paljon myöhässä kuin ehjänä ollessaan?

Eli ruiskutushetket tulevatkin myöhässä ja se tekisi tuota alaväännön puutetta sekä mahdollisesti myös tuota tyhjäkäynnin nyppimistä..
Joo-o, tämä on vaan tällaista vakavaa mietintää ajaessa. Täytyisi oikeasti päästä tutkimaan ja korjaamaan viat. Tuo vauhtipyöräremppa on jo ihan selvä.
Voisiko joku vahvistaa, onko tuo kampuran tunnistuksen kehä tuolla asetelman puolella? Kuva siitä olisi myös kiva