Joo, auto menee perjantaina autosalpaan, niin saadaan siellä testeriin, jolla näkee vielä laajemmin dataa, mitä ei perus korjaamotesterillä olla saatu ulos. Täytyy toivoa, että sieltä saisi vastauksen. 
Auto käytetty autosalvassa. Sieltä suunnalta kädet pystyyn. Ei saa joka sylinterille erikseen arvoja suuttimille taikka puolille. Yleismittarilla sai sen verran mitattua pa-suuttimen virroista, että 4 ja 5 sylinteriin verrattuna tulee ajoittain enemmän virransyöttöä. Todennäköisesti ohjelmapuolella häikkää. Ehdotuksena oli ajaa uudelleen auto alkuperäinen moottorinohjauksen ohjelmisto(hinta kuulemma n. 70-80e, eli ihan järkevä vaihtoehto). Sanoivat ettei ensimmäisenä ehkä kannata uusia moottorinohjainta, jossei vika olekkaan siinä. Mielenkiintoiseks menee.

Toinen vaihtoehto viedä Lahteen autoalarmille, siellä tutkivat noita sähköpuolen vikoja. Jossain v70 ollut saman tyyppistä vaivaa ja ohjain laittessa mennyt solenoidi pimeeks mikä aiheutti sytytyskatkoja. Saas nähä
