Eipä ollu balllasti rikki vaan xenon polttimo rikki meni takuusee kun alle vuoden vanhat ni selvittii sitte sillä.
Nyt kävi myös silleen et kun tarpeeks monta kertaa vieraili DO88 sivuilla ni lähti välijäähy tilaukseen niin se tuli tuossa viikonlopun aikana ährättyä paikallee. Ei malttanu odottaa et pääsis kaverin kans laittaa ni heitin iteksee sen tuonne keulille ja onnistu kyl melko hyvin ku vähä tuumaili ensi miten onnistuis iteksee parhaite 
En osaa kyl sanoo persdynolla et tuliko suurtakaa vaikutusta viel pelkästään täl mut laitellaan keväämmällä viel downpipe tilaukseen ja sit ohjelma rullila ni luulis jo et alkaa tuntuu jo penkissäki 
Muutama kuva rojektista ja autosta yleensäki pitkästä aikaa

Hienostihan tuo näytti paikalleen sopivan, pitikö paljon leikellä muoveja ympäriltä ?
Itellä sama homma edessä, keulapalan irrotus vaan arveluttaa yksinään. Pelottaa vähän että maalipinta kärsii tai katkeilee jotain kiinikkeitä irrotuksessa kun yksin joutuu kuitenkin tekemään. Ohjekin on juuri 60-sarjaan ja itellä V70 P3.
Tuon kokoisen coolerin täytyy vaikuttaa kyllä ilmantiheyteen paljonkin tai sitten siinä on jokin paha vika. Vakio cooleri on näissä ihan lapsellisen pieni. Moottoriin menee kyllä ihan sama määrä ilmaa on cooleri pieni tai iso, ei se siihen vaikuta - 2 kieroksella moottorin koko tilavuus, mutta imusarjan ilmantiheys kasvaa ennen kaikkea paremman jäähtymisen myötä. Itellä on Banks:n Datamonster, niin mahdollista verrata paljonko imusarjan-/ahtoilman ilmantiheys muuttuu ennen ja jälkeen muutoksen, tai muuttuuko ?
Rica bulkki softa...niin no mutta ihan samanlainenhan tämä Hiltonkin käytännössä on. Jenkkisoftissa voi tulla omat ongelmansa jo erilaisen polttoaineen osalta (Amerikan Joe ei ole aina oikeassa). Ainakin omasta mielestä penkissä tehty autokohtainen softa kuulostaa aina paremmalta kun valmiiksi arviolta tehty. Koska tekijöitä on monenlaisia, niin mahdoton sanoa tuleeko silti yhtään parempi. Karala on ainakin maineeltaan hyvä. Polestar vakiokuntoisessa autossa on varmaan hyvä vaihtoehto sekin, mutta miten toimii jollakin tapaa muutetussa ?
Vaihdelaatikon ohjaus aika oleellinen kun automaatti, Polestar varmaan ainoa jossa oikeasti kiinitetty tähän huomiota. Hiltonissa vissiin terävöitetty alasvaihtoa poistamalla väännön rajoitusta tms.
Muuta en tiedä, mutta kohtuu arvokas ainakin tollanen Hiltonin softa, $ 1400 - 1500
Mikähän tuo Dice-piuha on, joku Hiltonin latauspalikka johtoineen vai käyttääkö se sitä Volvo Dicea ?
Imuilman vaimennin on kai yksi tulppa näissä ja siihen saa valmista putkea ainakin Elevatelta, samoin löytyy parempi imusarja ihan sikahintaan. Tyylikäs kyllä täytyy myöntää etenkin mustana.
Noista imuputkistoista mukaan lukien Do88 voi sanoa yleisesti ainakin että ne on ihan susi rumia kaikki

Ite ainakin tykkään juuri T6:n kliinistä konehuoneesta, enkä halua muokata sitä typerillä värillisillä silikoniletkuilla ja kiiltävillä putkilla suoraan koneen yli. Moottorihan näissä T6:ssa kilpailee muuten maailman rumimman moottorin tittelistä ilman sitä suojakoppaa.
3.2 litraisen vaparin päällistä käyttämällä voisi olla mahdollista tehdä kohtuu tyylikäs toteutuskin, kun moottorin yli menevän putken tavallaan upottaisi siihen. Yläkulman tyhjää koloakaan ei jäisi joka on 3.0 koneessa ruma jos vakio imuputki poistetaan

Joka tapauksessa hienoa tekemistä, nämä vain olivat omia mietteitä, älä niistä välitä
