Niinhän ne on, mut ei noilla nopeuksilla paljon kehuskeltaiskaan.

Mulla aivan sama periaate että jos auto kulkee huoletta 140 niin se riittää minun mielestä suomenteille.

Mutta kyllä tossa mun volvossa voimaa on sen verran että pääsee eteen ja taakse.

Se kun on käyttöautona niin riittää mulle, minulle tärkeintä on että auto pelaa.

Esim. 200 diesel mersu se w123, niin se on minusta liian laiska, vaikka tekniikka pelaa ja on mulle tärkein niin rajansa kaikella,
oli mulla melkein puoli vuotta ja kaupungissa ei ollu kivaa kun piti pysähdellä ja sitte siitä päästä vauhtiin, ihme kyllä ei muistaakseni kertaakaan torvi soinu takana ajajilla mutta on ne kyllä kironnu että paina sitä kaasua!

Ei toi mun 740 tykki oo mutta sentään pysyy liikenteen mukana. On kyllä pari kertaa käyny mielessä ostaa joku 2.3l turbolla mut jääny puheeksi.

Ei mulla oo tehoille edellytyksiä kunhan menee alle 15 sekunttia 0-100km/h. Ja vääntöä mielellään yli 150 nyyttonia.
Tietty riippuu auton painosta mutta kun en mielellään muita ota kun 2,7 ja 9-sarjan volvoja, eikä ne hirveen kevyitä ole.