no niin, ensimmäiset 50km ajettu rempatulla volvolla l. 2.4D V70 BW 2008, l.mitä maksoi;
1. uusvanha kansi Ruotsista 1100EUR
2. remmit, kiristimet, hihnat & tiivistesatsi Autodoc n. 300EUR
3. Volvolta kannentiiviste 85EUR (3-reikäinen, autodocin toimitukseen arvattu 2-reikänen, olis kuulemma voinut mennä sekin...)
4. Kompressorin hihnapyörä/laakeripaketti 90EUR, Nimark
5. Sekalaiset rasvat ruuvilukitteet, pari hylsyä, pulttipyssy ... jne. 300EUR .
6. Letkukamera 5m varpilla, jostain syystä tuli tämmöinenkin ostettua. Voihan tolla talon viemäreitä ja kanavia tsekkailla, jos aika käy pitkäksi n. 250EUR
7. pikkuisen originaalia parempi remmisuojus KL-varaosat 10EUR
eli tästä harjoituksesta tuli hintaa pikkuisen yli 2000EUR, työpalkka 0EUR
sitten sivukulut toinen mokoma l. vara-auto 1600EUR, joka sekin poltti kannentiivisteen, ja Hertsilä vuokra-auto 490 EUR.
Eli kaiken kaikkiaan semmoinen neljän tonnin harjoitus, eikä tuokaan ole vielä ihan koko totuus.
Volvoilu on halpaa.
Ja oheen vielä kuvia varsinaisesta vikapäästä l. kiinnileikannut ja laakerikuulansa hukannut ac-kompuran remmipyörä/kytkinpaketti ja vielä suurempi syypää onneton hammashihnan remmisuoja. Uusi ei ole oikeastaan paljoakaan kummempi kuin vanha; edelleen hyvät sormen mentävät reiät jää laturin remmipyörän jousipaketin viereen/taakse ja toinen paikka löytyy kampiakselin vasemmalta puolelta ao. remmisuojan /puolikuun päältä.
Kun tässä sulakkeena toimii näköjään sylinterinkansi, niin n. 350kkm jälkeen sama jumppa uudestaan...

geo visualizer