Elikkäs kytkin ei irroita.
b230 turbo 240 korissa ja m90 laatikkona. Kytkimenä pottapyörä,d24tic levy, sre 763 asetelma ja m90 painelaakeri. Nestekytkin,jossa on brembon pääsylinteri,uusi letku välissä ja starkin työsylinteri. Kokeiltu myös vanhalla fagin työsylinterillä.
Pallopään alle on kokeiltu 0-9 prikkaa ja ei millään pelaa. Enempää ei mene ellei vingulla vähän ottaisi kytkinhaarukan reikää isommaksi. Poljin on hyvän tuntoinen,joten ilmaa ei pitäisi olla. Ilmattu alipaineilmaajalla ja perinteisesti.
Kytkinlevy on oikeinpäin ja asetelmassakaan ei ole varastorasvoja ja koko paketti on keskitetty.
Paljonko pitäisi asetelman mennä sisään kynsistä? Pitäisikö kytkin shimmata? Onko uusi paineasetelma jokin maanantai malli ja ei pelaisi sen takia?
