Aamupäivällä laitoin lattiamatot ja penkit paikalleen sekä painelin jarru- ja bensalinjat kiinnikkeisiinsä. Laitoin myös puuttuvan rattiakselin alaristikonpultin. Ajoin jarrut dynossa ja tulokset oli kohillaan. Kävin ottamassa päästöt ja yllätykseksi ei tarvinnut säädellä yhtään. Lattiamattojen pesun yhteydessä ruuvasin immun neulan asentoon jossa parempi joutokäynti ja vastaa parhaiten paikallaan kaasuun. Ilmeisesti se riittää

Kulkee aikalailla sillai kuten 200ET:ltä voi odottaa. Turbossa on toki jotain sanomista, koska usein käynnistyksen jälkeen savuttaa hetken sinistä ja asettuu sitten.
Lievänä hienosäätönä vaihdoin oikean alapallon, putsailin parista valosta kontaktit, vaihdoin äänimerkin, vaihdoin pesurin takaiskun sekä putsasin suuttimet ja laitoin uudet pyyhkijänsulat. Vasen etujarru jätti vähän päälle joten männät sai lisää liikuntaa ja jarrukumirasvaa. Toistaiseksi korjaantui. Kävin konttorilla näytillä, ei löytynyt välyksiä tai uusia reikiä. Ainoa kehoitus tuulilasin halkeamasta

Tekemistä riittää vielä leimasta huolimatta ja taidan ottaa ajoon vasta kun uusi tekniikka on keulilla.
Sisusta on etupäästä hiljalleen lähempänä käyttökuntoa. Kuskin B-pilarin paneelista on kaikki kiinnikkeet rikki ja "jossain" pitäisi olla oikeanvärisiä osia, kunhan löytää ne ensin.

