Pitkästä aikaa taas jotain päivittelyä...
Amazonin otin vähän ennen vappua ajoon.


Muuta en ole MUHIin saanut aikaiseksi kuin vaihtanut noi roiskeläpät..

Ja mittarinvaijerin vaihdoin vihdoinki kans. Lähinnä siis kilometrejä tullu mittariin.

Turbo-740:stä sain öljyvuodon korjattua, vaikka tuli senkin kanssa tapeltua enemmän kuin tarpeeksi. Kylläpä osas pikkuhomma olla v***umainen.

Työkaveri väänteli uudet putket lauhariin, koska luulin, että noi helmiliitokset vuotaa.. Mut lopult selvis, että oli menny turbon öljynpaluuputken tiiviste.. Sitä ennen vaihtelin öljynsuodattimenjalan tiivisteet ym...

No mut nyt pysyy öljyt koneessa ja muutenkin pelaa hyvin. On vaan ehkä aavistuksen turha tää mulle, kun tulee noilla kesäautoilla ajeltua lähinnä.. Ostakaa joku pois, ei oo kallis.

Joo, ja takavaloja pikkusen fixasin... Aika ison eron saa 5 min. hankaamisella aikaan.. Aattelin kyl vetästä noi vaa lakalla kokonaan punasiks, noihan on liimailtu kasaa pariin kertaa.. Ja paremmat takavalot löytyy tallin hyllyltä.

Talmutki löin keulalle, täytyy käydä iltahämärissä räpsimässä kuvia...

Sitten sitten.. No
Raatovankkuria on tullu aika paljon askarreltua jaksamisen ja ehtimisen puitteissa. Ei helv*tti et se on loppupeleis mätä, ja kaikilla muullakin tavoin yksinkertasesti huono. Jos olis tavallinen farkku, olisin jo hakannu sen kirveellä micran kokoseks ja paalannu.

Mut nyt on vähän myöhästä kun peltiä on laitettu jo aika paljon, valot korjattu, vähän sähköjä korjattu, Pierburgia ihmetelty, pakoputki hitsattu, takaluukku korjattu, etupenkit putsattu ja fixattu, pari konepeltiä haettu ja "uusi" etuiskari haettu, jne jne jne.... Tänään jos ton etutolpan purkais ja vaihtais iskarin.. Ja jos vetäis vähän alustamassaa pohjaan.

Tossa pari kuvaa synkkyydestä alkuvaiheessa... Ja noi oli vasta todellakin murto-osa. Se tunne, kun löydät mätäreiän ja kopautat sitä vähän isommaksi ja isommaksi ja isommaksi, ja sitten huomaat et melkein koko takalattian vois vaihtaa...



Mut onhan tässä vielä aikaa Juhannukseen ja festareihin...
Ja yks päivä hain 700-satkua varten ohjaustehostimen pumpun, mut tarttu kaikkea muutakin tarpeellista mukaan sedän varastolta...


Ja Zebe:ltä hain pari m40-laatikkoa, kiitos niistä.

Täytyy jossain kohtaa vaihtaa amaan laatikko ja vähän purkaa ja kasailla jos sais aikaan muutaman hyvän varalle...
Ja
Keltanen sai huoranportaat.

Virgoja sovittelin alle kans, mutta raapii takana montuissa kiinni, vaikka sormen verran jää tilaa sisälokarin ja kumin väliin. Täytyy kuitenkin uudet kumit hommata, joten sillä selviää varmaan. Ja voishan tota perää vähän ryhdistää, kun keula on vähän korkeammalla kuin perä.
Tällä hetkellä alla 900-satkun alut, mut Virgot ne tulee kuitenki alle..

Pääsykokeissa tuli kanssa pyörähdettyä ja hyvin jaksoi vanhus kuskata Lappeenrantaan ja takaisin.

Mökillä poikkesin samalla reissulla:

Että tämmönen kevät näitten parissa.

Ylioppinut '12 kuittaa..

