Autoracing  KL-varaosat

Amazon -70, 144 -71, 142 -73 & muut.

  • 171 Vastauksia
  • 78762 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #60 : 15.03.2012, 17:04:27 »
Joo, konepellin toteutan ainakin suunnitelman mukaan. Näyttää omaan silmään hyvältä  ;)

"Hainsuu" vielä ihan kahden vaiheilla... Noooo, pari viikkoa vielä aikaa miettiä ennen kuin alkaa olemaan ajankohtaista toi maalailu..  :P
Mä melkein sanoisin että jätät hainsuun pois niin pysyy kliinimpänä.
Tai sitten tekee sen suun vaan ns. mustavalkosena.

Poissa Jani O.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 396
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #61 : 15.03.2012, 18:58:22 »
Ja konepeltiin samanlainen ankkakoriste ko death proof novassa...  8)
Nykyiset: '64 PV B18, '66 Amazon B20 chopattu, levitetty, jatkettu, sheivattu yms. pakolliset taikinoinnit, '64 Valiant 225cid, '59 Dodge Sierra Wagon 361cid, '86 245 B200K, '90 740 GLE, '04 V70 D5
Entiset Volvot: '80 244 B19A TOV-XXX, '86 245 B200E AUG-XXX, '87 244 B200E BCX-XXX, '91 965 B6304F RIV-XXX, '67 Amazon B20 ZEO-XX, '00 V70 Mk2 2,5TDI SIZ-XXX

Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #62 : 04.04.2012, 16:21:53 »
Jeesjees. Lukion oppimäärä suoritettu ja kirjotukset kirjoteltu, enää tarvis käydä vaan hakemassa se lakki päähän. (taka-)Talvi vaan meinaa enää vähän hidastaa harrastamista..

Toissa viikonloppuna piti hakea raatovankkuri kotiin. No, olin viittä vaille konttorin pihassa, mut ovet oli jo lukossa ja valot sammuksissa. Katsastuskonttorin väki lähteny etuajassa perjantain viettoon.  ::)   Noo, tuli sillon kuitenkin heräteltyä vankkuri.. Ihan suht hyvin lähti käyntiin, kun miettii että löin vaan akun paikalleen talven seisomisen jälkeen.
Mutta mutta... Ajelin sillä siinä pihassa sit vähän matkaa ja olin peruuttamassa sitä takasin paikalleen. Vilasin eteen päin, tuulilasin edessä tummaa savua ja tajuan, että: "täähän perkele palaa". No virrat poikki ja kaapeli irti. Keskikonsolin takaanta tuli savua ja revin sivumuovit auki ja puhaltelin sammuksiin. Kerkesin jo kirota edelliset omistajat ja niiden sähköpantentit, mut purin sen konsolin auki ni oli ihan tehtaan jäljiltä olevat keskikonsolin taustavalojen johdot alkanu käryämään.  :o  No, onneks ei mitää isompia kerinny tuhoomaan.

Viime perjantaina kävin jo ruokkiksella hakemassa ne laput, ja illalla ajoin sen raadon kotiin. Ilmeni vaan "pikku" vika.. Tehot ihan hävöksissä. Eihän se kulkenu ku 80km/h vaikka olis laskenu kaasupohjassa. No, oli kiva hidastella isolla tiellä se vajaa sata kilometriä.  :idiot2:

Selvis kuitenkin, että Juuttuvakurkkusesta pierburgista oli öljy loppu ja se "kurkku" jumissa. Siis se luistin (vai mikä se nyt on oikealta nimeltään..) oli tosi jäykkä. Heti ku ite kääns kaasua ja nosti luistinta ni alko sitä jenkaa löytymään koneesta. Suihkuttelin ihan vaan CeeäRCeetä sinne ja liikuttelin sitä sormella ylös alas. Alko pelaamaan ihan hyvin.
 
Joku pari sataa kilometriä tuli kahden päivän lapuilla laskettua ja aiheutettua ihmetystä ja pahennusta.  :2funny: 

Töistä oon keräilly kaikkea oleellista tavaraa.. Mittoja pitäis ottaa, että saa vanerit töissä sahattua about. mittoihinsa. Pakoputkea varten löyty jo sopivia hukkapätkiä. vilkunpohja ja toinen takavalo löyty tallista. jne, mitä ny leimalle pitää touhuta..  ::)


Tosiaan on vähän huonosti edennyt, koska pitää purkaa toi yks mersun raato pihasta pois, ja sit rykäs vielä ton takatalven päälle.  :-\




Amazoninkin herättelin talviunilta. Akku paikalleen ja käänti avaimesta, kaks sekuntia sahas ja,  heti ku sai bensan nostettua, hörähti käyntiin. Laakin peli.  S*

Tommoin se autokatos, missä oli talven. Ovet oli tietty edessä.  :P







Tuli kans tos myytyä talvi-mersu pois. Kerkeshän se tenavatähti taas olemaan jo pari kuukautta.  :D  Tilalle tuli hankittua hieman heräteostoksena 740 turbo. Halvalla kun sai..



Ostokunnossa.. Ruma ku mikä.  :D


5 minuuttia siistimistä ja heti jo huomattavasti fiksumpi..  :)



Aika karu laite kyl kyseessä, mut ehkä siitä saa pikku laitolla ihan siistin käyttöauton..  ;)
Perus 2.0l turbo, pikkusen piristetty. Nappivitonen ja oletettavasti lukkoperä. Ainakin siltä se tuntuu, että siin ois lukko...  V:> 

Maalia, madallusta ja kirkasta vilkkua se ois vailla...  ELK   ...Ja remonttia, mut siitä lisää kun kerkiää nyt pääsiäisenä tutkimaan.  :buck2:

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2215
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #63 : 04.04.2012, 17:23:19 »
komeet noi lisävalot mitkä oli tossa  :D
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #64 : 04.04.2012, 20:43:16 »
komeet noi lisävalot mitkä oli tossa  :D

Tosi komeet.   :2funny:   Ja toi tarra.  :buck2:


Korissakaan ei mitää kovin pahoja ruosteita ole. Pintaruostetta löytyy joo, ja varsinkin tossa valkosessa korostuu, mutta helppoi fiksata.
Ja enköhän mä maalaa ton konepellin valkoseks..


Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #65 : 05.04.2012, 18:16:55 »
Noni, just sain ehkä korjattua oleellisimman vian, mikä tos seiskasatkus on. Vuotaa öljyä jostain. Putsailin kylmästi painepesurilla ton alapuolelta ja sit kuivailin rätillä. Käytin tallissa sitä sen jälkeen. Öljynsuodattimen jalasta lähtee öljynlauhdittimen putket, niin niiden liitoksesta vuoti ainakin pikkusen. Siis se letkun liitin, joka tulee kierteellä siihen jalkaan kiinni, vuoti öljyä vähän. Eli käytännössä siihen tuli pari pisaraa öljyä kun käyttää autoa muutaman minuutin. Kai se silloin voi päivän-parin ajoilla hävittää sen verran, että huomaa selvästi tikusta. Ainakin se metallitiiviste oli aika heikonnäköin, mut oli se myös vähän löysä. Käänsin kunnolla kiinni eikä nyt tullu heti ainakaan öljyä siitä liitoksesta. Jos vuotaa vielä siitä niin täytyy avata kunnolla se ja hakea uusi tiiviste siihen.

Täytyy tarkkailla tilannetta, että hävittääkö vielä öljyä. Ainakaan mistään muualta en huomannu, että ois vuotanu.

Muuten on pelannu ihan näppärästi. Kaikki sähköherkutkin toimii. :)

Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #66 : 06.06.2012, 09:43:20 »
Pitkästä aikaa taas jotain päivittelyä...


Amazonin otin vähän ennen vappua ajoon.   8)




Muuta en ole MUHIin saanut aikaiseksi kuin vaihtanut noi roiskeläpät.. :D Ja mittarinvaijerin vaihdoin vihdoinki kans. Lähinnä siis kilometrejä tullu mittariin.  :)





Turbo-740:stä sain öljyvuodon korjattua, vaikka tuli senkin kanssa tapeltua enemmän kuin tarpeeksi. Kylläpä osas pikkuhomma olla v***umainen.  ::)

Työkaveri väänteli uudet putket lauhariin, koska luulin, että noi helmiliitokset vuotaa.. Mut lopult selvis, että oli menny turbon öljynpaluuputken tiiviste.. Sitä ennen vaihtelin öljynsuodattimenjalan tiivisteet ym...



No mut nyt pysyy öljyt koneessa ja muutenkin pelaa hyvin. On vaan ehkä aavistuksen turha tää mulle, kun tulee noilla kesäautoilla ajeltua lähinnä.. Ostakaa joku pois, ei oo kallis.  :P

Joo, ja takavaloja pikkusen fixasin... Aika ison eron saa 5 min. hankaamisella aikaan..  Aattelin kyl vetästä noi vaa lakalla kokonaan punasiks, noihan on liimailtu kasaa pariin kertaa.. Ja paremmat takavalot löytyy tallin hyllyltä. 


Talmutki löin keulalle, täytyy käydä iltahämärissä räpsimässä kuvia...  ELK


Sitten sitten.. No Raatovankkuria on tullu aika paljon askarreltua jaksamisen ja ehtimisen puitteissa. Ei helv*tti et se on loppupeleis mätä, ja kaikilla muullakin tavoin yksinkertasesti huono. Jos olis tavallinen farkku, olisin jo hakannu sen kirveellä micran kokoseks ja paalannu.  :buck2:

Mut nyt on vähän myöhästä kun peltiä on laitettu jo aika paljon, valot korjattu, vähän sähköjä korjattu, Pierburgia ihmetelty, pakoputki hitsattu, takaluukku korjattu, etupenkit putsattu ja fixattu, pari konepeltiä haettu ja "uusi" etuiskari haettu, jne jne jne....  Tänään jos ton etutolpan purkais ja vaihtais iskarin.. Ja jos vetäis vähän alustamassaa pohjaan.  ::)

Tossa pari kuvaa synkkyydestä alkuvaiheessa... Ja noi oli vasta todellakin murto-osa. Se tunne, kun löydät mätäreiän ja kopautat sitä vähän isommaksi ja isommaksi ja isommaksi, ja sitten huomaat et melkein koko takalattian vois vaihtaa...





Mut onhan tässä vielä aikaa Juhannukseen ja festareihin...  ;D






Ja yks päivä hain 700-satkua varten ohjaustehostimen pumpun, mut tarttu kaikkea muutakin tarpeellista mukaan sedän varastolta... ???

Ja Zebe:ltä hain pari m40-laatikkoa, kiitos niistä. ;)  Täytyy jossain kohtaa vaihtaa amaan laatikko ja vähän purkaa ja kasailla jos sais aikaan muutaman hyvän varalle...






Ja Keltanen sai huoranportaat.


Virgoja sovittelin alle kans, mutta raapii takana montuissa kiinni, vaikka sormen verran jää tilaa sisälokarin ja kumin väliin. Täytyy kuitenkin uudet kumit hommata, joten sillä selviää varmaan. Ja voishan tota perää vähän ryhdistää, kun keula on vähän korkeammalla kuin perä.

Tällä hetkellä alla 900-satkun alut, mut Virgot ne tulee kuitenki alle..


Pääsykokeissa tuli kanssa pyörähdettyä ja hyvin jaksoi vanhus kuskata Lappeenrantaan ja takaisin.  ;) Mökillä poikkesin samalla reissulla:



Että tämmönen kevät näitten parissa.  :D  Ylioppinut '12 kuittaa..  :)






Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #67 : 12.06.2012, 15:49:11 »
Raatovankkurista pohja massattu, lattiat putsattu ja maalailtu pariin kertaan, sekä iskari vaihdettu. Huomenna vois alkaa kasailemaa sisustaa... Sit ois enää konepellin vaihto ja kädet ristissä konttorille.  :D

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #68 : 12.06.2012, 16:54:16 »

Pääsykokeissa tuli kanssa pyörähdettyä ja hyvin jaksoi vanhus kuskata Lappeenrantaan ja takaisin.  ;)

Yliopistoonko hait vai ammattikorkeaan? ite pyörin siellä yliopistolla T-5R:llä ja amazonilla  :hello:

Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #69 : 29.07.2012, 18:28:43 »
Pitkästä aikaa vois jotain päivitellä.  :)  Kilometrejä lähinnä tullu ja pientä kaluston vaihtumista käyttöauton osalta. Turbo 740 lähti eteenpäin ja kaksi päivää oli etuvetoinen Olympia-Skoda. Ei tuntunut kyllä loppupeleissä yhtään luontevalta ja alle vaihtui tuttu ja turvallinen valinta; Tenavatähti, elikkäs 190E (w201) mersu... Neljäs samanlainen, mutta ei siitä enempää.  ;)


Vääksyn kanavalla tuli pyörähdettyä MUH1lla. Jäi kyllä aika pahasti vain ton toisen punaisen amazonin varjoon.  :-[   Mut tällä hetkellä ei vain tila, aika ja finanssi puoli riitä korin läpikäynnille ja maalaukselle.


Huonommasta parista takavaloja lakkasin vilkut punaisiksi, juurikaan muuta ei tosiaan amalle ole tullut tehtyä. Pari-kolme tonnia siihen kyllä on mittariin tullu lisää kilometrejä, ilman ainuttakaan vikaa.  S*   Tai no, pakoputki tuntuu ihan aavistuksen verran vuotavan.





Keltasella tuli heitettyä mökkireissu Iisalmeen. Kahden päivän ajoilla n. 1000km.. Mietin vain, että mahtavatko ens kesänä leimalla ihmetellä kilometrien kasvua ajoaikaan nähden? Eihän sitä varsinaisesti voi mitenkään valvoa, ja tosiaan jos tolla lähtee ajelemaan niin harvoin tulee sitten päivässä alle sataa kilometriä.





Ja no sitten Raatovankkuri... Noh, jarruletkun vaihto ja ehkä pakoputki uusiks ja leimalle. Ei oo kyllä tullut leimattua vielä kun ollu kaikkea muuta ohjelmaa... Esim. olin pari viikkoa Norjassa sukeltamassa..

Mutta yleisesti ottaen; Ei kaduta toi vankkurin hankkiminen pätkääkään. Ollu kyllä hauskaa koko rahalla ja tulee olemaan jatkossakin. Ja vaikka lauluauto tämä onkin, niin ei tästä tuu sellasta perus "potkitaan paskaksi ja rikotaan tahallaan". Todennäköistä on, että jossain kohtaan toiminta varmuuteen keskitytään ja taakse makuupaikka. Hyvä ja tilava vehe lähteä esim. sukellusreissuun.

Pari kuvaa juhannukselta ja nykyilmeestä.. K18 ja ei herneitä; sisältää päihteitä ja huonoa käyttäytymistä.  :D  Puuhalapuilla liikuttiin siis ja parempaa juhannuskärryä saa hakea.



Ja sen pakoputken tein jo kerran uusiks, mut tais ottaa vähän kipeetä. Putki on aika matalalla ja kävin ns. "massamadallus-ilmiö"..  :2funny:









Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #70 : 29.07.2012, 22:30:49 »
Nyt on vankkuri nähnyt sitten kuoleman lisäksi elämääkin :D Komiaa kalustoa sulla pihassa kyllä. Topiccia tässä luin ja semmosta
kysäsisin ihan mielenkiinnosta että mille linjalle hait? Ihte miettinyt kouluun hakemista myös, tosin toinen aste loppu jo -10, ja 2,5v
tässä töitä tehty väliin.

Poissa Cake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 134
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #71 : 29.07.2012, 23:35:29 »
Sellasta vaan kyselin kun tuolla ensimmäisissä kuvissa olit maalannut amazonin lattiaa jne niin millä maalasit kun noin hyvin onnistui?

Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #72 : 30.07.2012, 23:20:30 »
Vankkuri on kyllä nähnyt enemmän ja vähemmän elämää jo ennen mua... Tunnen yhden edellisen omistajan, ja tämä peruutti ton järveen viime kesänä..  ;D Muutenkin ollut aika rajussa laulukäytössä, ja korjaukset ja patentit sitä luokkaa..   Oli suht koominen tilanne kun myyjältä kysyin, että tietääkö kyseisestä tapauksesta. Oli hetken hiljaista puhelimessa ja saatiin uutta potkua hintaneuvotteluun. :D

Koulusta sen verran, että Konetekniikka-puolelle hain. Mutta mutta, jäi kahdesta pisteestä kiinni et ois päässy sisään. Turha ehkä selitellä, mut hakijoita oli n. 40% enemmän kuin keskimäärin edellisinä vuosina ja pisterajat pomppas aika roimasti.  ::)   Noo, ens haussa uudestaan ja varmaan vähän muuallekkin hakuja kun on pari muutakin alaa alkanu kiinnostaa.. Ja valtio tarjoaa seuraavan aktiviteetin...


Ja aman lattian maalaamisesta; Pohjalle Standoxin Ferreksiä, ruosteenestomaalia ja siihen päälle ihan automaalia. Pensselillä paksut kerrokset molempia (suht) puhtaalle pellille. Veikkaisin, että oli PPG:n jotain tuotetta se automaali, kuitenkin 2-komponentti tavaraa. Molemmat oli duunipaikan "sponsoroimia" ja ainakin on hyvin kestäny noi. No, jos firma käyttää niitä jatkuvasti teollisuudessa, niin ei ne ihan paskaa voi olla. Mutta maaleista en juuri tiedä.. Mutta ainakin nyt kolmas vai neljäs kesä menossa ja ei ole mennyt miksikään. Ja on joutunu kulutuksellekin, kun ei lattiamatot tahdo aina pysyä paikoillaan ja tavarat hankaa sitten lattiaa.



Ja no, vois vähän listata suunnitelmia näiden suhteen:

- Vankkuri leimalle JOS siihen saa pitkän leiman, eli riippuen mikä se uudelleenrekisteröintipäivä nyt olikaan.. Jos leima ajankohta sattuu huonosti niin katsellaan sitten ens keväänä uudestaan. Sen pari viikonloppua laulaa puuhalapuillakin. Ja ainakin ens Halloweeninä toi liikkuu.  ;)

- Keltaseen hifistelyä: esim. noi valojen mustaksi maalatut ympäryslistat vaihtuu alkuperäisiin (=maalattuihin) hopeisiin. Osia on jo löytyny talliin aika paljon, mut voipi olla et se on talvella sit kiva niitä hieroa kun ei juuri muuta mahdu tekemään.  :)

- Keltaseen pitäis löytää jostain sportin leveät peltivanteet, tai käännättää yks sarja noita vanhoja 15'' 100-sarjan vanteita.

- Amazonista pitäis venttiilit säätää ja pakoputkea vähän ehkä ihmetellä. Syksyllä ois taas leima, ja varmaan joutuu toisen takajarrun herkistelemään. (tai sit jos vaan tilais uuden jarrusylinterin  ::))

- M40 -laatikoita pitäis vähän purkaa, tutkia ja ihmetellä. Mul on niitä joku 6kpl ja amaan pitäis vaihtaa yks 100% toimiva. Kakkonen meinaa vähän temppuilla amassa.. Ei kylläkään haittaa varsinaisesti ajamista kunhan tietää miten pitää vaihtaa, mut ärsyttää kun ei voi lyödä ihan amatööriä auton puikkoihin. Tietty jos jostain löytäis M41-laatikon sopivaan rahaan niin se ois jättekiva.

[Offtopic] Sit ois tarkotus kaverilta käydä hakemassa -67 Ford Cortina. Se saippualaatikko-malli, eli tähtiperästä yks uudempi vissiin. Siihen toiselta kaverilta valmis pikkuviri-kentti keulalle. Mutta jos nyt jonkun muun sais kaveripiiristä yllytettyä ostamaan sen, niin ei itse tarvis taas ottaa lisää romua pihaan.  :D   Ja pitäis tosta käyttis-mersusta fixailla vähän ruosteita ja laskea sitä vähän maahan.  [Offtopic]






Ja PS. on muuten aika kauheeta vaihtaa 240 volvoon lämmityslaite krapuloissaan.  :buck2:   Ja siihen liittyen: täytyy melkein tarinoida vähän tosta ukon farkku-240 kun kerkiää etsimään kuvia ja saamaan niitä koneelle.. Se on ollu meillä "aina", eli jonku yli 15 vuotta ja aika hyvässä kunnossa. Muutaman vuoden päästä se ois tarkotus museorekisteröidä, vaatii tietty vähän kuitenkin laittoa.

Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #73 : 31.07.2012, 17:20:36 »
Pari kuvaa 740turbon ulkonäöstä, jossa vaihtoi omistajaa eteenpäin:
   





Mut oli tota asiaakin. Testailin tossa hopea- ja kromimaaleja noihin 100sarjalaisen muoviosiin. Eli valojen ympärille tuleviin listoihin ja esim. taakse tulevaan rekisterikilvenvalojen lippaan. Ne on yleensä kellertävän muovisia, koska niistä on se kromaus hilseilly pois. Isäukko sano, et ne lähti jo niiden nuoruudessa kävelemään ja ne maalaili sillon niitä vaan aina mustaks..

Ja kuva selventää mitä tarkoitan...





Kromimaalista tuli ihan hyvännäköinen sävy ja lähellä alkuperäistä. Mulla on pari kehystä mistä näkee alkuperäistä kromausta.. Kuitenkin toi kyseinen aine on jotain halpista, jota sattui vaan olemaan hyllyssä.

Joten, tietääkö kukaan mitään hyvää kromimaalia muoville? Huonoiksi noita on moni haukkunu keltä kysyny, muttei ainakaan ihan pienellä raapimisella toikaan lähteny irti..  ::)




Ja btw, saa näitä kommentoida muutenkin, antaa vinkkei tai tarjota osia jos sattuu lähiseudulla (Lahden ympäristö) olemaan jotain hyvää/priimaa osaa nurkissa ylimääräisenä.   :P

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 692
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo Amazon -70 & 144 dl -71 & 240 begravningsbil & muut.
« Vastaus #74 : 01.08.2012, 10:35:06 »
Jos kromit ehjänä, kellerryksen saa pois hiomalla sitä muovia.

http://web.140-klubben.org/renovering/

Itse olen miettinyt että lehtihopea voisi olla hyvä tuohon kromin paikalle...
144-70

 

KL-varaosat  Race.fi