Jooh, Vankkurista oli toi jarruletku menny poikki apparinpuolelta edestä, ja sen aattelin vaihtaa kun sattui hyllyssä sellainen olemaan..
Arvasin jo kyllä, et jarruputket on niin ruostunu kiinni, että ihan turha toivo.. Menee apparin puolelta kaikki letkut ja putket uusiksi käytännössä. Välil nakertaa hermoon nää ruosteiset p*skat ku aina kaikki ruostunu jumiin ja kannat menee paskaks heti ku käännät vähän voimalla.
Noo, eipä ne uudet putket&letkut paljon maksa. Kunhan vaan hakis ne motonetistä ja innostuis vaihtamaan.

Ens viikolla alkaa vaan koulu, joten saas nähdä kuinka hiljasta tulee näitten kanssa rakentelu. Vankkuri liikkuu Halloweenina ainakin. Leimaa tuskin kuitenkaan jaksaa enää tänä syksynä.

Kromimaalin totesin toimivaksi ja tossa ois pari palikkaa jo testimaaleissa;

Ja siihen aiemmin todettuun kellastuman hiomiseen; mul on yks takavalon kehys ja yks etuvalon kehys entisöintikelpoisia, joten loput kun löytyy jostain rompetoreilta tms. niin voipi ne sitten kunnostaa ja vaihdella. Sen aikaa saa olla noi kromimaalatut paikallaan.

Vanteitakin tuli sotkettua väreihinsä useampi sarja... Meinas vaan noitten valkosten vanteitten kanssa mennä ruiskulla maalaaminen ihan pelleilyks, koska 'joku' oli jättänyt viime kerralla ruiskun pesemättä kunnolla..


Ja keltasellakin tais tulla nyt syksyn vikat ajot, jos puran siitä noita valoja sun muita irti ja laittelen sitä tallinpuolella.. Siinä ois muutenki ens kesänä leima edessä, joten vois jarrut aukoa ja muutenkin käydä vähän enemmän läpi.
