Meillä -01 S60 t5, nyt + 250tkm ajettu. On surullisen kuuluisa magneti marellin läppäkotelolla ja vvt- pyörällä.
Mennyt kaksi puolaa, imm ja öljynjäähdyttimen o- renkaat jotka mehi.
Automaattilaatikko joka geartronic on vaihdettu edellisellä 200tkm kohdilla ja yksi laatikon anturipari ollaan itse uusittu.
Muuta konehuoneesta menee kuten muissakin turboissa, vvt-pyörä väljäksi ja vvt-solenoidi edessä joko putsaus tai vaihto. Tcv (ahtopainesäätö) venttiili myös yksi mahdollisesti menevä osa ja turbon öljypaluuputken o- rengas mehintä.
Jos geartronicilla niin öljynvaihdot onko tehty ja milloin ja 60-80tkm välein suositus.,manuaalissa taas normi kulumat.
Muuten että vetää puhtaasti, käy tasaisesti eikä supsuttele pakosarjan seudulta jolloin huonolla tuurilla pakosarja halki, paremmalla tuurilla joku ( 5kpl erillisiä) tiiviste vuotaa..
Jos kumihanska tai paperia niin öljykorkki auki ja kumihanska päälle, jos puhaltaa hanskaan ilmaa ( tai paperia lentoon) on huohotus menossa tukkoon, puhaltaa myös mittatikun reiästä tällöin ulos jos tikkua vähän nostaa.
Tykänny tuosta moottorista ja tuntuu aika vahvalta kestoltaan, pitää öljyt vaihtovälin ja nesteet ei häviä.