Isän autoon tilasin samalla raitis ilmansuodatimen ja asennus vaiheessa huomasin et väärä osa ja oikean olin tilannut tietojen mukaan.. numerot täsmäsi mut osa ei
Ite kans tilasin doc:sta etu iskarit,jouset ja paljon muuta sälää caritsaan oikealla varaosa numeroilla ja jumankauta heillä kesti 9 vrk toimittaa osat liikenteeseen no rahti kesti sen 4 vrk:tta ja kun paketit sain tallille nii sitte irrottamaan etu tolppia ja jouset veks.
Nii eikös hitto iskarit eivät olleetkaan käypäsiä, jousilautanen ulko halkaisija oli vaan 16cm ja vanhoissa 18cm....
Arvatkkaa vaan ketuttiko kuin sitä kuuluisaa pikku oravaa jolla käpyjä muttei hampaita.
No sitten laitoin rektu... eiku raklamaatiota iskareiitten sopimattomuudesta doc:iin ja kahteen päivään ei minkään laista vastausta ja sitten kun vastasivat nii väittivät että olen tilannut vääränlaiset jouset... johon vastasin että jouset ovat kyllä oikeat ja sopivat hyvin vahojen iskarien lautasiin... kuvien kera, jouset mallattuna uusissa ja vanhoissa.
Tätä viestittelyä kesti 10 vrk harvakseltaan heidän puoleltaan ja yhä väittivät jousien olevan väärät eikä iskarit.
Ei kestänyt meikäläisen kasetti tollasta tahalleen väärin ymmärtämistä ..ttu pitäkööt tunkkinsa.
Tää oli eka kerta kun väärän ovat laittaneet vaikka monesti oon sieltä tilannu, no nyt olen sitte ex asiakas tolle puljulle
Nyt olis tarjolla huokeesti käypäset uudet etu iskarit s/v40 (2002 etiäpäin pienemmällä jousilautasella) joutilaana tallissa nököttämässä, jos joku tuntee tarvetta noille nii 50€/pari lähtee...
Laittaa vaa rohkeeesti yksärii.