Autodiagnoosi  Carcom Oy

V50 Disel automaati ( gear/power)

  • 5 Vastauksia
  • 1067 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JaHa_S40

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
V50 Disel automaati ( gear/power)
« : 30.08.2020, 18:55:38 »
Moi .. olisin ostamassa V50 Dieselia automaattina ( perinteinen öljyturbiini) niin onko sitä tehty vielä 2008 jälkeen kun tuli ne 'kaksois-kytkin' versiot.

ja mistä / miten sen saa tsekattua ilman että käy ajamassa tms.

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3367
Vs: V50 Disel automaati ( gear/power)
« Vastaus #1 : 30.08.2020, 19:18:37 »
En ole asiantuntija V50:sen kanssa, mutta olen saanut käsityksen, että ennen 2010 vuosimallia, vain D5 oli saatavilla perinteisen automaatin kanssa. 2010 vuoden jälkeen D3 ja D4 olivat myös perinteisen automaatin parina.

Poissa JaHa_S40

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: V50 Disel automaati ( gear/power)
« Vastaus #2 : 31.08.2020, 18:40:15 »
Moi ..

kyllä se perinteinen automaatti on ollut ensin ja 2008 on tullut toi 'kaksois vaihdelaatikko' vöhän kuin noit DSG:t ... mutta onko 2008 jälkeen ollut vielä tuota perinteistä saatavilla

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2236
  • Tampere - Pori
Vs: V50 Disel automaati ( gear/power)
« Vastaus #3 : 31.08.2020, 19:42:12 »
On esimerkiksi 2.0D on kaikki perinteisellä turbiinilaatikolla. Kaksoiskytkimet koskee vain 1.6D2 malleja.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa janihy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: V50 Disel automaati ( gear/power)
« Vastaus #4 : 31.08.2020, 23:35:28 »
On esimerkiksi 2.0D on kaikki perinteisellä turbiinilaatikolla. Kaksoiskytkimet koskee vain 1.6D2 malleja.
Sen verran pitää korjata, että 2.0d:n kaveriksi julkaistiin 2008 (faceliftin yhteydessä) kaksoiskytkimellinen Powershift-laatikko ja tätä aiemmin ei käsittääkseni ollut 2.0d:n kanssa muuta tarjolla kuin manuaali.
Ilmeisesti myöhemmät (2011->) D3- ja D4-mallit ovat perinteisellä automaattilaatikolla.
S40 2.0d -08

Poissa Leo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1126
  • www.vrcf.fi
Vs: V50 Disel automaati ( gear/power)
« Vastaus #5 : 01.09.2020, 00:13:18 »
Joo 2.0d on kaksoiskytkin getragilla ja on hieno vaihteisto. Vaihtaa nopeasti ja huomaamatta eikä polttoaineen kulutus kasva. Öljynvaihto kannattaa tehdä säännöllisesti.
Ex: Volvo V70 D5 -02, Volvo V40 T4 -98, Toyota Yaris T-Sport -05 Flexfuel, Volvo V70 T6 AWD -09, Volvo V50 1.6D Drive -11, Volvo 940 B230FT aut. -97, Volvo V40 1.8 ph 1.5 -00, Toyota Celica ST182 GTi -91

 

Futurez  Kulkukoira