Mites näiden leimaamisen kanssa, kun penkeissä on alunperin sivutyynyt ja kupeissa tuskin sellaisia on? Aiheuttaako ongelmaa?
Turvalaitteita saa poistaa jos mallisarjaa saanut ilman. Muutenhan niitä ei taida saada ottaa pois kuin valmistajan lappusella (sellaista ei kukaan valmistaja kirjoita)?
Penkin kiinnityksistä ulkomuistista vaaditaan lappusia, lähtökohtasesti tehtaan kiinnitys paras seuraavaksi FIA kiinnikkeet.
Jotain muutoksia niissä uusissa katsastusmuutoksissa oli, ainakin monipistevöillä (niissä missä ei ole e hyväksyntää) sai leiman jos kaaret autossa?
En muista pitikö silti käyttää valmistajan kiinnityspisteitä vöille? (Jos tekee FIA ohjeiden mukaan kaiken niin se on aika hyvä verrokki vakio pisteille)
Jos tähän ei ole tullut muutoksia:
https://www.traficom.fi/sites/default/files/media/file/Turvavarusteen%20poistaminen.pdfLähinnä tarkoitin jos muuttaa penkkien kiinnitystä, niin katsurin (pitäisi?) vaatiessa todistusta. Voi sitten sanoa niiden olevan moottoriurheilun kattojärjestön mukaiset kiinnikkeet jolloin ei tartte mitään lappusia sen enempää näytellä.
Tietty periaatteessa sen kuvan siitä FIA/AKK kirjasta/pdf tulostaa liitteeksi.
Mutta vaatiiko moni katsuri tälläistä, ei. Kyseleekö joku perään ikinä leimoilla tulevaisuudessa, tuskin. Onko sama vaiva tehdä se noin, on.
Jos säännöt ei ole radikaalisti muuttuneet vanhoista.
Joo rattihan se pitää normi laittaa sitten leimalle jos kadulle meinaa. Liekö Volvolta sais erikoislupaa sen poistamiseen kun eikös näitä alkupäästä saanut ilman kuskin bägiä. 
Jos saanut ilman niin muuttaa auton vastaamaan sitä, tulostaa molemmista varaosakuvat. Ja näyttää autosta että nämä on vaihdettu. Saa sen sitten muutoskatsastettua ilman airbagiä.