Viikon loma pidätti hommaa vähän jäissä.
Viikonlopun suunnitelmissa olis vaihtaa hammastanko ja hitsailla remmiahtimelle paikka ja suunnitella ahtoputkistoa.
Pyöriville etujousille pitäis jotain järkevää keksiä.
Venttiilivälykset säädetty 0.35-0.40 välille.
Pakosarjan alta vuotaa niistä tee se itse miehen kierteistä. Täytyy pakosarja käyttää irti ja keksiä joku parempi patentti kun alkuperäiset tulppaukset ei enää käy.

Taitaa sekottaa lahjakkaasti lhn toimintaa

Peltipakosarjaa tässä mietiskellyt, 4-2-1 tulee mutta onkohan se tehojen kannalta nyt ensimäisten joukossa ostoslistassa

En ole kerinnyt vieläkään perehtyä millasta läppäsysteemiä sinne kehittelis.
Suuret kiitokset taas kerholaisille avusta
