Jos kerran lähtee käyntiin niin pitää vaan käynnissä. Käy kovemmilla kierroksilla ja saa paremman öljynpaineen kuin starttaamalla. Puuttuvien pyttyjen pitäisi tosin herätä kohtuu pian.
Mutta em. pyttyjen puolanjohtojen järjestyksestä olisi syytä olla varma ettei sätki vastaan.
.
Iso kiitos viestistä.
Tää on outo motti mulle,lähdin vaan ruuvailemaan.
Vaikuttaa siltä liimaventtiililtä,mistä täällä olen lukenut,Juholtakin,kiitos siitä.
Nimim.Huikkoster aiemmin kirjoitti,jotta hänelle kävi niin ettei saanut rempan jälkeen käyntiin,miten lie kävi?
Ei mun oisi pitäny mennä nostimia purkamaan,mutta kun en saanut niitä painettua sisään,mikä neuvottiin.Nokkien luulin keikkuvat pahasti päällä kiristysvaiheessa hennoilla pulteilla ja kierteillä.
Puolien johdot ovat kivikovat ja juuri 3,4,5 puolat.
Ryssin niihin johdonpätkiä,ja uusia liittimiä,töpselit ovat poissa,ja hajalla,teippiä turasin päälle.
Niiden pituutta yritin varoa muuttamasta,mutta varmasti olivat/ovat ne kolme sekaisin paikoiltaan.
Monta kertaa käynnistin väkisin,vain kahdella,lopuksi kesti antaa konehuoneesta kaasua,ampui kiivaasti putkessa-puolat väärin-?se loppui,myös kone halusi sammua.
Voiko siellä hajota venttiilit ja männät.Mitään kilahdusta ei ole tapahtunut.
Jakopää ja nokat on kunnossa,Ykkös ja kakkospytyssä on noin 11.5 kg painetta.
Muut ovat tulpatonta mopoa.
Vkl täytyy tehdä"siviili"juttuja,eli maanantaina "ryssiminen" jatkuu:))
Oikein hyvää viikonloppua kaikille.