Carcom Oy  Elekma

850 vetonivelten vaihto ikävän naputuksen takia

• 1 Vastauksia
  • 765 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volvosuhari

• De Luxe
  • *
Jep, kyseessä on mamman silmäterä 850 2.4 5syl bensa-93. Kääntyessä kuuluu edestä ikävää naputusta. Lieneekö katsurille vietäessä uhkana hylky, ei sunkaan ajokieltoa tollasesta lätkäse? No, toisaalta vikalistaahan mä oon hakemassa, mitä lyhkäsempi niin sitä parempi. Tietty paras olisi vikoja nolla! Vetonivelten vaihtohomma ei varmaankaan mitään rakettitiedettä oo, mut aattelinpahan kysellä neuvoja. Mitä kaikkea pitää purata et pääsee vetoaniveleen käsiksi? Onko kuinka huono juttu jos ottaa akselin irti kokonaisena, tuleeko laatikosta öljyt pihalle ja jotain laakerihiluja tms. mukana niinkun V70mk1? Sitte toinen, mikä ihme aiheuttaa takapäässä outoa narinaa, onko akseliston puslat kuivina vai loppuun kuluneita. Olen kesän koittaessa vaihtamassa niveliin uretaanipuslat, mikä on paras paikka hommata Suomesta, autodoc yms. saavat rojusa pitää, aina jotain tulee väärin vaikka on tilattu rekkarin ja win numeron mukaan! 
Volvojani 360,244DL,740GLE,240DL,740STW, nykyinen käyttis 850GL, V70mk1

Poissa HD-Volvo

• De Luxe
  • *
  • Merkkiuskollisuus on sairaus
Vs: 850 vetonivelten vaihto ikävän naputuksen takia
« Vastaus #1 : 14.11.2020, 15:48:00 »
Ainakin ittellä sai toisen merkkinen kulkine (pösö) aikanaan leiman vaikka vetarit oli vaihtokunnossa. Tästä toki kulunut jo vuosia.

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron