ookei
no ehdottakaa mulle jotain helppoa rakennus ja virityskohdetta? b230 turbo?
Jos kunnon virityksiä haluaa tehä niin sillon kannattaa ostaa vaikka joku uudempi auto..vaikka sitte etuveto käyttöautoksi ja harrasteauto erikseen. Mutta ei siinä, itelläki on TÄLLÄ hetkeillä vain yksi auto ja aikamoinen harrastehärveli on..

tosin kilometrejäkään ei vuodessa tuu ku 5000km sillä ajelen vain kesäsin ja joululomalla.. Mutta jos haluaa käyttöauton, josta saa pienellä "harrastamisella" varman kulkupelin niin ehkä kuitenki tuon jäteöljyvatkaimen(d24) unohtaisin, vaikka itellä semmonen onki

, ja ostaisin jonku näppärän bensaturbon (esim. B230FT) ehkä hiukka isommalla turbolla, kestävämmällä kytkimellä ja lastulla.

Sillon varmaan koko paketin saa jollain 1000€ + auto..?
Virittäminen maksaa, mutta minä olen sitä mieltä että kyllä se teho maksaa myös auton hinnassaki..ainakin kun mennään 400hp -> Hienoahan se ois ajella vanhalla turbo Volvolla jossa on päättömästi voimaa ja vielä ite tehty!
Mutta rahaa palaa.. omaan deekuun on menny tällä hetkellä rahaa ~5000€, tosin siihen kuuluu auto, puolikas koneremppa, uutta kytkintä, viritystä, renkaita/vanteita ym. thyyninkiä. Ja vieläki puuttuu kestävempi laatikko, h-profiilin kanget, lukkoperä ja maalaus.. Tosin ainoa minkä noista toteutan on maalaus, jätän tuon "käyttöautoksi"..ainaki toistaseks.

Mutta se offtopicista.